به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ایسوس، بزرگترین شرکت تولید کننده مادربورد در جهان، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد: لپ تاپ Vivobook سری S و لپ تاپ Zenbook 14 OLED (UM3406).

این‌دو لپ تاپ علاوه بر اینکه دارای صفحه نمایش اولد هستند، به جدیدترین نسل پردازنده اینتل و همچنین ریزپردازنده‌های Ryzen متعلق به شرکت AMD مجهز می‌باشند و در نتیجه قادر به پردازش بهتر دستورات هوش مصنوعی هستند. جالب است بدانید که شرکت ایسوس کیبورد این دو لپ تاپ را به کلید کوپایلت (Copilot) مجهز کرده تا دسترسی به این چت بات آسان‌تر باشد.

در ساخت این لپ تاپ ها، از لولای ۱۸۰ درجه استفاده شده که به شما این امکان را می‌دهد تا صفحه نمایش خود را به همراه کیبورد در یک سطح صاف قرار داده و مشاهده تصاویر یا دیدن یک فیلم را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین لپ تاپ های جدید ایسوس به باتری قدرتمندی مجهز هستند که مدت زیادی لپ تاپ شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

لپ تاپ Vivobook سری S با صفحه نمایش‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی به بازار می‌آید و با پردازنده Core Ultra 9 قدرت می‌گیرد. مدل ۱۶ اینچی این لپ تاپ با پردازنده‌‌های سری Ryzen 8040 و مدل ۱۴ اینچی با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و وضوح 2.5K به فروش خواهند رسید. لپ تاپ Zenbook 14 OLED (UM3406) با پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS و نمایشگر ۶۰ هرتزی به درگاه‌های USB-C و HDMI 2.1 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.

منبع: Asus

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array