به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس، در راستای گسترش سبد دارایی‌های تحت پشتیبانی و ارائه یک تجربه معاملاتی متنوع و پویا به کاربران خود، از لیست شدن دو آلتکوین جدید در پلتفرم معاملات اسپات خود خبر داده است. طبق بیانیه رسمی منتشر شده توسط این صرافی، دو آلتکوین آکاش (AKT) و رونین (RON) گزینه‌های جدیدی هستند که شانس حضور در این پلتفرم را به دست آورده‌اند.

آکاش نتورک (Akash Network) که به خاطر بازار غیرمتمرکز محاسبات ابری خود مشهور شده است و رونین (Ronin) که یک زنجیره جانبی اتریوم است که به طور خاص برای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین توسعه یافته است، به زودی در دسترس کاربران کوین بیس قرار خواهند گرفت. اضافه شدن توکن‌های جدید به فهرست کوین بیس با نقشه راه شرکت مطابقت دارد که اولویت آن، شفافیت مضاعف و فراهم کردن زمینه یک تجارت آگاهانه برای مشتریان است.

اطلاعیه‌ای که از طریق حساب رسمی کوین بیس در ایکس منتشر شد، علاقه سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی را که مشتاق کشف این دارایی‌های جدید هستند، برانگیخته است. در پی این رویداد مهم، ارزش آکاش (AKT) بیش از 15 درصد افزایش یافت و رونین (RON) جهشی 2.39 درصدی را تجربه کرد.

نمودار آکاش و رونین در کوین بیس
پرایس اکشن آکاش نتورک (AKT) و رونین (RON) پس از انتشار خبر لیست شدن در کوین بیس؛ منبع: TradingView

معیار کوین بیس برای اضافه کردن دارایی‌های جدید

لازم به ذکر است که صرافی کوین‌بیس برای فهرست‌ کردن دارایی‌های جدید، رویکردی به شدت سخت‌گیرانه دارد و تمرکز اصلی آن بیش از آنکه بر معیارهایی مثل ارزش بازار یا محبوبیت باشد، بر انطباق قانونی، امنیت فنی و پایبندی پروژه به استانداردهای پلتفرم معطوف شده است. این رویکرد تضمین می‌کند که تنها دارایی‌های باکیفیت و ایمن به این پلتفرم راه پیدا می‌کنند و همین ویژگی‌ها اعتماد و اعتباری را که کوین بیس در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است، تقویت می‌نمایند.

توجه به این نکته مهم است که قابلیت نقل و انتقال و معاملات برای دو آلتکوین AKT و RON تا زمان اعلام رسمی فهرست شدن آنها، پشتیبانی نخواهد شد. کوین‌بیس به کاربران هشدار داده است که این دارایی‌ها را زودتر از موعد به حساب‌هایشان واریز نکنند، زیرا انجام این کار ممکن است منجر به از دست دادن دائمی وجوه آنها شود. این توصیه احتیاطی اهمیت پایبندی کاربران به کانال‌ها و اطلاعیه‌های رسمی این شرکت را برجسته می‌کند.

کوین بیس علاوه بر معرفی دارایی‌های جدید، از احتمال اعمال برچسب “Experimental” برای دارایی‌های تازه فهرست شده نیز صحبت کرده است. هدف این برچسب ارائه اطلاعات اضافی به معامله‌گران و کمک به آنها برای گرفتن تصمیمات آگاهانه‌تر و مدیریت همزمان پیچیدگی‌های بازار ارزهای دیجیتال عنوان شده است.

خدمتی تازه از کوین بیس

علاوه بر اضافه شدن توکن‌های جدید، این صرافی رمزارزی به زودی کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های از دست رفته ارسال شده به بلاکچین‌های پشتیبانی‌نشده این پلتفرم، از جمله BNB Chain و پالیگان را بازیابی کنند.

بر اساس اعلامیه روز 27 فوریه (8 اسفند)، کاربرانی که دارایی‌هایی را به حساب‌های کوین بیس در شبکه‌های بلاکچین BNB Chain یا پالیگان ارسال کرده‌اند، باید فقط شناسه تراکنش و آدرس کیف پول ورودی خود را برای بازیابی دارایی‌ها ارائه کنند.

به طور معمول، این دارایی‌ها غیرقابل بازیابی بوده‌اند و دلیل این امر تا حدی آن است که کارمندان و کانال‌های پشتیبانی به کلیدهای خصوصی مورد نیاز برای معکوس کردن این تراکنش‌ها دسترسی ندارند. اکنون با فراهم شدن بستر مناسب برای این سرویس، کاربران برای تراکنش‌های کمتر از 100 دلار، هیچ هزینه‌ای جهت بازیابی توسط کوین بیس پرداخت نمی‌کنند. ولی بازیابی مقادیر بیشتر از این مقدار مستلزم پرداخت 5 درصد کارمزد خواهد بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: beincrypto و cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array