به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تقریباً 2 میلیارد دلار بیت کوین که توسط مقامات ایالات متحده ضبط شده بود و به جاده ابریشم مربوط می‌شد، به آدرس جدیدی منتقل شده است.

براساس داده‌های بلاکچینی، امروز (2 آوریل، 14 فروردین) دیده شده که کیف پول مربوط به وزارت دادگستری ایالات متحده، تراکنشی به ارزش 0.001 بیت کوین به آدرس سپرده Coinbase انجام داده که احتمال می‌رود یک تراکنش آزمایشی بوده است. کمی بعد از آن، همان کیف پول تعداد 30,174 بیت کوین به ارزش تقریبی 2 میلیارد دلار به آن آدرس منتقل کرد.

به نظر می‌رسد که وزارت دادگستری آمریکا قصد فروش بیت کوینی دارد که از جیمز ژونگ توقیف شده بود. جیمز ژونگ در سال 2022 به اتهام هک کردن بازار جاده ابریشم در دارک وب محکوم شد.

ژونگ در سال 2012 توانسته بود بیش از 50,000 بیت کوین را در هک جاده ابریشم به سرقت ببرد. در سال 2021، مقامات ایالات متحده اموال او را توقیف و کیف پول های سخت حاوی بیت کوین را کشف کردند. بخش عمده‌ای از رمزارز توقیف شده به همان آدرسی ارسال شد که بیش از 30,000 بیت کوین در 2 آوریل جابه‌جا شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array