به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم برجسته معاملات ارزهای دیجیتال بیتفینکس (Bitfinex) در اطلاعیه‌ای رسمی، اعلام کرده است که قصد دارد برای ادای احترام به جامعه میم اینترنتی مشهور په‌په قورباغه، توکن په‌په (PEPE) را در پلتفرم معاملاتی خود لیست کند. این اقدام می‌تواند گام بزرگی در جهت پذیرش انبوه په‌په در جریان اصلی باشد.

این میم کوین جنجالی که در ماه آوریل امسال روانه بازار شد، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش به سرعت به محبوبیت زیادی رسید. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به سیاست معاف از مالیات، مکانیزم توکن‌سوزی برای حفظ کمیابی ارز و سیستم توزیع مجدد آن اشاره کرد.

 هنری چایلد (Henry Child)، رئیس بخش توکن‌ها در بیتفینکس (Bitfinex )گفته است:

” محبوبیت میم کوین‌ها به سرعت در حال افزایش است. ما از ورود توکن PEPE به اکوسیستم بیتفینکس (Bitfinex) هیجان زده هستیم.”

په په در بیتفینکس

طبق اطلاعیه این صرافی، قابلیت واریز په‌په (PEPE) در بیتفینکس (Bitfinex) ساعت 10 صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) روز 22 می (1 خرداد) فراهم شده است؛ ولی معاملات آن دو روز بعد آغاز می‌شود. این میم کوین فعلاً در برابر دلار آمریکا و تتر (USDT) قابل معامله خواهد بود.

کراکن (Kraken)، یکی دیگر از صرافی‌های مشهور ارزهای دیجیتال است که اخیراً په‌په (PEPE) را به مجموعه ارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه کرده است. پیش از آن نیز صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، اوکی اکس، بیت‌گت و کوکوین امکان دسترسی به این میم کوین محبوب را فراهم کرده بودند.

در این میان، بایننس با کمی بیش از 30 درصد کل معاملات، در حال حاضر بیشترین سهم از حجم معاملات PEPE را در اختیار دارد. ورود توکن‌هایی مانند په‌په (PEPE) علاقه و سرمایه‌گذاری رو به رشد میم کوین‌ها را به خوبی به تصویر می‌کشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array