به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همزمان با موج مثبتی که طی 48 ساعت گذشته بازار کریپتو را دربرگرفت، ارزش دلاری په‌په (PEPE) نیز بیش از 75 درصد افزایش یافت. این جهش نه تنها نتیجه پویایی بازار، بلکه حاصل فعالیت‌های تجاری قابل توجه در بازار این میم کوین نسبتاً جوان بود.

یک رویداد قابل توجه زمانی رخ داد که شش کیف پول با نفوذ با انجام معاملات مختلف، مجموعاً نزدیک به 2 تریلیون توکن په‌په (PEPE) را جابه‌جا کردند. این معامله تقریباً 4.37 میلیون دلار فروش داشت و به سودی نزدیک به 2 میلیون دلار رسید. تبادل این حجم قابل توجه از این توکن، بر میزان فعالیت بازار همزمان با این افزایش قیمت تاکید دارد.

پویایی بازار و کاتالیزورهای جهش په‌په (PEPE)

افزایش ارزش په‌په (PEPE) در شرایطی رخ داد که احساسات صعودی گسترده‌تری در بازار ارزهای دیجیتال حاکم بود. این احساس عمدتاً به واسطه افزایش قیمت بیت کوین تا مرز 57000 دلار تشدید شد. با این حال، به جز پویایی‌های بازار، این کاتالیزورهای موجود در فضای میم کوین‌ها بودند که نقش اصلی در ایجاد این موج صعودی را ایفا کردند.

سفته‌بازی و فعالیت‌های معاملاتی عوامل مهمی بودند که با افزایش علاقه به میم‌کوین‌های مبتنی بر اتریوم رونق بیشتری گرفتند. در این میان، په‌په (PEPE) به عنوان یک پیشتاز ظاهر شد و موقعیت خود را به عنوان دومین میم کوین بزرگ در بستر بلاکچین اتریوم تثبیت کرد. این افزایش محبوبیت به واسطه شهرت این دارایی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، به ویژه X (توییتر سابق) با بیش از 53 هزار پست مرتبط با بحث‌های پیرامون PEPE، روند رو به رشدی را در پیش گرفت.

لازم به ذکر است که پیامدهای افزایش ارزش په‌په (PEPE) فراتر از یک افزایش عددی صرف بوده است و این نشان دهنده تجدید علاقه و اشتیاق بازار به میم کوین‌ها است. با افزایش علاقه و اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل رشد و پذیرش بیشتر، په‌په (PEPE) در کنار سایر میم کوین‌ها، آماده است تا مرزهای جدیدی را در چشم‌انداز همیشه در حال تحول دارایی‌های دیجیتال کشف کند. افزایش اخیر قیمت نه تنها به عنوان یک جهش لحظه‌ای بلکه به عنوان یک کاتالیزور برای رشد پایدار و ایفای نقشی برجسته در اکوسیستم ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود.

نمودار روزانه په‌په (PEPE)

تحلیل تکنیکال قیمت په‌په (PEPE)

پس از اینکه په‌په (PEPE) در نتیجه یک رالی قدرتمند دو رقمی، موفق شد مقاومت مهم 0.00000175 دلار را پشت سر بگذارد، به سمت هدف بعدی خود در محدوده 0.000002284 دلار حرکت کرد.

غلبه بر این دو سطح مقاومت مهم باعث شد په‌په (PEPE) الگوی نزولی سقف دوقلویی که در نمودارهای روزانه آن در حال شکل‌گیری بود را باطل کرده و از یک مهلکه بزرگ فرار کند.

این دارایی اکنون بالاتر از میانگین‌های متحرک 50 و 100 روزه خود در حال حرکت است. شاخص مقاومت نسبی (RSI)  و شاخص همگرایی-واگرایی میانگین‌های متحرک (MACD) نیز هر یک با حرکت رو به بالای خود از یک روند صعودی حکایت دارند.

با توجه به شرایط مذکور، چشم‌انداز کنونی په‌په (PEPE) همچنان صعودی بوده و از پتانسیل رشد آن در کوتاه مدت و تحکیم در منطقه 0.0000026 دلار حکایت دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array