به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در حالی که بخش زیادی از بازار کریپتو در پی اصلاح قیمت 8 درصدی بیت کوین، قرمزپوش شده است، سولانا (SOL) با عملکردی متمایز، رشدی 5.15 درصدی را در بازه روزانه تجربه می‌کند. در حال حاضر، این دارایی رمزپایه با قیمت 174 دلار و 60 سنت در حال معامله شدن است.

بسیاری از تحلیلگران افزایش اخیر قیمت SOL را به اعلام بایننس مبنی بر ادغام شبکه سولانا با کیف پول Web3 خود نسبت می‌دهند.

نمودار قیمت سولانا

ادغام سولانا با کیف پول Web3 بایننس

افزایش اخیر قیمت سولانا نه تنها بر اعتماد سرمایه‌گذاران به این پروژه تأکید دارد، بلکه نشان‌دهنده خوش‌بینی فزاینده بازار پیرامون پتانسیل رشد این پلتفرم است. ولی کاتالیزور کلیدی پشت این حرکت صعودی، ادغام شبکه سولانا با کیف پول Web3 بایننس است.

بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، خبر تکمیل این ادغام را منتشر کرده و به کاربران اجازه داده است تا ضمن مدیریت یکپارچه توکن‌ها، به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مختلف در شبکه سولانا دسترسی داشته باشند. به عبارت دیگر، ادغام سولانا با کیف پول Web3 بایننس فرصت‌های بی‌شماری را برای کاربران به همراه داشته و مدیریت توکن‌ها و تعامل با دپ‌ها (dApp) را آسان‌تر می‌کند.

در همین حال، برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا مانند Drift، Dual Finance و Magic Eden که اکنون از طریق کیف پول Web3 بایننس دردسترس قرار دارند، به کاربران این امکان را می‌دهند تا به فعالیت‌های رمزارزی خود در یک محیط امن و کاربرپسند تنوع بیشتری ببخشند. این حرکت نه تنها کاربرد این اکوسیستم را افزایش می‌دهد، بلکه موقعیت آن در چشم‌انداز گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را نیز تقویت می‌کند.

سولانا و بایننس

افزایش قیمت سولانا

در میان علاقه رو به رشد سرمایه گذاران، محبوبیت توکن بومی این شبکه بلاکچین یعنی SOL پس از معرفی استیبل کوین BILS ، افزایش بیشتری را تجربه می‌کند. ادغام BILS موقعیت SOL را در بازار کریپتو تقویت کرده و جذابیت آن را برای سرمایه گذاران برجسته می‌کند. ضمن اینکه به پتانسیل آن برای تسهیل راه حل‌های مالی نوآورانه نیز اشاره دارد.

همانطور که سولانا به گسترش اکوسیستم خود ادامه می‌دهد، سرمایه‌گذاران به طور فزاینده به پتانسیل آن به عنوان یک پلتفرم پیشرو در صنعت بلاکچین پی می‌برند. از سوی دیگر، ادغام سولانا با کیف پول Binance Web3 نقطه عطف مهمی است که تعهد آن به نوآوری و راه حل‌های کاربر محور را نشان می‌دهد.

در نتیجه عوامل مذکور، SOL علاوه بر افزایش قیمت برخلاف جهت کل بازار و رشد 54 درصدی در بازه ماهانه، با افزایش 77 درصدی حجم معاملات 24 ساعته (11.860 میلیارد دلار) و افزایش 2.76 درصدی ارزش بازار نیز روبرو بوده است. این وضعیت به خوبی نشان‌دهنده اعتماد پایدار سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array