به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال به تازگی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که میم کوین په‌په (PEPE) را از لیست دارایی‌های قابل استقراض در پلتفرم وام‌ انعطاف‌پذیر (Flexible Loan) خود حذف کرده است. این تصمیم بخشی از تلاش‌های مستمر بایننس در راستای اطمینان از ارائه دارایی‌های با کیفیت و قابل اعتماد برای کاربرانش است که ظاهراً په‌په (PEPE) در انجام آن ناکام بوده است.

مهلت حذف و بازپرداخت وام بایننس

بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده توسط بایننس، حذف په‌په (PEPE) به عنوان دارایی قابل استقراض در پلتفرم وام انعطاف‌پذیر آن، در تاریخ 21 ژوئن 2023 (31 خرداد)، ساعت 08:00 به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) اعمال می‌شود. این بدان معناست که پس از مهلت مقرر، کاربران دیگر قدر نخواهند بود از طریق این سرویس توکن‌های په‌په (PEPE) را قرض بگیرند.

برای جلوگیری از انحلال احتمالی، اکیداً به کاربران توصیه شده است که وام‌های معوقه خود را قبل از مهلت ذکر شده بازپرداخت نمایند. شایان ذکر است برای موارد انحلال احتمالی، 2% کارمزد در نظر گرفته خواهد شد.

بازپرداخت وام در پلتفرم وام انعطاف‌پذیر بایننس، در حال حاضر فقط با همان ارز دیجیتالی امکان‌پذیر است که توسط کاربر وام گرفته شده است. در این مورد، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که برای بازپرداخت به موقع وام های خود به اندازه کافی PEPE در اختیار دارند.

پرایس اکشن په‌په (PEPE) و تاثیر اقدام بایننس بر آن

توکن په‌په (PEPE) که با ارزش بازاری معادل 366,711,576 دلار، سومین میم کوین بزرگ بازار محسوب می‌شود، در حال حاضر با چالش‌های زیادی در بازار مواجه شده است. قیمت په‌په کوین با 10.73 درصد افزایش در تایم فریم روزانه، میزان افت قیمت هفت روزه خود را تا 14.26 درصد کاهش داده است.

نمودار هفتگی قیمت PEPE
نمودار هفتگی قیمت PEPE . منبع: کوین‌مارکت‌کپ

در تاریخ پنجم می 2023 (15 اردیبهشت)، قیمت په‌په (PEPE) بعد از اعلام خبر لیست شدن این میم کوین در صرافی بایننس،  به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 0.000004354 دلار رسید. این اتفاق، نقطه عطف مهمی برای این ارز دیجیتال بود و توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بازار کریپتو را بیش از پیش به خود جلب کرد. با این حال، از آن زمان تا کنون، این دارایی دیجیتال با رکود قابل‌ملاحظه‌ای مواجه شده است، به طوری که ارزش آن با 79.11٪ نسبت به نقطه اوج، اکنون تا مرز 0.0000009370 دلار کاهش یافته است.

از سوی دیگر، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران بزرگ، اخیراً دارایی‌های PEPE خود را دامپ کرده و فشار نزولی بیشتری بر روند قیمت این توکن وارد کرده‌اند. اخیراً یک نهنگ تمام دارایی PEPE خود را با 52 درصد ضرر فروخت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array