به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اخیراً، میم کوین په‌په (PEPE) از جنبه‌های مختلف با چالش‌هایی مواجه شده است. در تازه‌ترین مورد، تیم پشتیبانی این ارز دیجیتال جنجالی از دسترسی غیرمجاز به کانال اصلی تلگرام آنها خبر داده و از جامعه خواسته‌اند این کانال را به عنوان یک اسکم ریپورت کنند.

در همین حال، کنترل یک حساب کاربری برجسته مرتبط با په‌په (PEPE) در شبکه اجتماعی ایکس X، نیز به دست کلاهبرداران افتاده است. در بحبوحه این چالش‌ها، ارزش این دارایی نیز رو به کاهش گذاشته و تغییر قابل توجهی نیز در احساسات حاکم بر جامعه مشاهده می‌شود.

گفتنی است که کانال تلگرامی که اخیراً هک شده است، یک رسانه ارتباطی مهم برای علاقه‌مندان به په‌په (PEPE) محسوب می‌شد و در زمان هک نزدیک به 45 هزار دنبال کننده داشت. از زمانی که خبر این حمله منتشر شد، توسعه‌دهندگان این میم کوین هرگونه ارتباط با اطلاعاتی که از طریق این کانال منتشر می‌شود را رد کرده‌اند. آنها اکنون ضمن تاکید بر لزوم ایجاد یک بستر ارتباطی جدید و ایمن، جامعه په‌په را برای کمک به بستن کانال قبلی فرا می‌خوانند.

در حال حاضر، افرادی ناشناس کنترل حساب کاربری معروفی در شبکه X که زمانی صدای قابل اعتماد جامعه په‌په (PEPE) بود را در دست گرفته‌اند. گردانندگان جدید این حساب مظنون به تبلیغ طرح‌های کلاهبرداری، معرفی کوین‌های جدید و فریب و گمراه کردن سرمایه‌گذاران هستند.

پشت‌پرده چالش‌های اخیر په‌په (PEPE)

برخلاف ادعای تیم توسعه‌دهندگان اصلی په‌په (PEPE)، مالکان فعلی حساب، اتهام حمله هکری را رد کرده و در عوض، مدعی هستند که تیم اصلی اختلافات داخلی شدید و چند پارگی گروه را تجربه می‌کند.

پست‌های اعضای مختلف جامعه در شبکه اجتماعی X، منعکس‌کننده نگرانی‌هایی در خصوص صحت اطلاعات دریافتی از این کانال‌ها هستند. بسیاری توصیه می‌کنند که اعضای جامعه پیش از هر اقدام باید جوانب احتیاط را کاملاً رعایت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری یا اعلامیه‌های مرتبط با په‌په (PEPE) را با دقت بررسی کنند. در زمان انتشار این خبر، ارزش میم کوین په‌په (PEPE) با بیش از 7 درصد کاهش به مرز 0.000000726 دلار رسیده است.

نمودار روزانه په‌په (PEPE)
نمودار روزانه په‌په (PEPE)؛ منبع: coinmarketcap

فشار فروش قابل توجه فعلی می‌تواند این کاهش قیمت را در هفته‌های ابتدایی ماه سپتامبر تشدید کند. از طرفی، به نظر می‌رسد، هولدرهای بزرگ ایمان خود به این دارایی را از دست داده‌اند، به طوری که اخیراً بیش از 2.3 تریلیون په‌په (PEPE) را در ازای اتریوم (ETH) دامپ کرده‌اند. ضربه اصلی زمانی اعتماد جامعه را متزلزل کرد که گزارش شد مشارکت کنندگان پروژه 16 تریلیون واحد PEPE را برای فروش در صرافی متمرکز اوکی اکس (OKX) واریز کرده‌اند.

په‌په (PEPE) که برای مدتی پرمخاطب‌ترین رمزارز بازار در سال 2023 محسوب می‌شد، اکنون در دریایی متلاطم گرفتار شده است. با وجود اتهامات هک، اختلافات تیمی و کاهش ارزش بازار، آینده این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: .cryptopolitan

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array