به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کوین بیس اعلام کرده است که در صورت تامین نقدینگی کافی، از ساعت 12 بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرق روز پنجشنبه، 23 آذر میم کوین مبتنی بر سولانای بانک (BONK) را در پلتفرم خود لیست خواهد کرد. در این بیانیه تصریح شده است که بانک بعد از لیست شدن برچست آزمایشی (experimental) دریافت خواهد کرد که نشانگر دارایی‌های جدید در این صرافی است، ولی می‌توان آن را مانند هر دارایی رمزارزی دیگر در این صرافی خرید و فروش نمود.

بر اساس داده‌های وبسایت CoinMarketCap، این میم کوین مبتنی بر سولانا پس از انتشار این خبر جهش کرد و رکورد قبلی خود در محدوده 0.00001474 دلار را شکست. این روند صعودی همچنان ادامه یافت و رشد این دارایی در 24 ساعت گذشته را به بیش از 44 درصد رساند. بانک (BONK) اکنون با قیمت 0.00001504 دلار ترید می‌شود و با ارزش بازار 914 میلیون دلاری خود، در جایگاه 75 بازار ایستاده است.

نمودار روزانه بانک BONK

دستاوردهای اخیر BONK به‌واقع چشمگیر بوده است؛ به طوری که طبق داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، این دارایی در طول یک هفته ۷۷ درصد و در طی یک ماه گذشته بیش از ۷۳۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در نتیجه این عملکرد مطلوب، با پشت سر گذاشتن فلوکی اینو (FLOKI)، بعد از شیبااینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) به سومین میم کوین با مضمون سگ بازار تبدیل شد.

به عقیده تحلیلگران این موفقیت تا حد زیادی به وضعیت مطلبوب سولانا مربوط می‌شود. رمزارز سولانا (SOL) در این ماه 37 درصد افزایش یافته و به قیمت بالاتر از 71 دلار رسیده است که نشان دهنده افزایشی 418 درصدی نسبت به یک سال گذشته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: decrypt

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array