به گزارش ایران دکونومی، ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ از دهه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. در شیوه جدید ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه، به‌منظور ارتقای سطح نوآوری دستاوردها و محصولات ارائه شده توسط مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی در اینوتکس، سطح نوآوری آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مطابق اطلاعیه دبیرخانه اینوتکس، در فرآیند ثبت‌نام متقاضیان حضور در اینوتکس ۲۰۲۴، جهت تسهیل مشارکت و ارائه بهتر شرکت‌های متقاضی غرفه در نمایشگاه، جلسه مصاحبه‌ای برگزار می‌شود تا کیفیت حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه اینوتکس افزایش پیدا کند. این فرآیند همچنین به دبیرخانه نمایشگاه کمک می‌کند تا با آگاهی از اهداف غرفه‌داران از حضور در نمایشگاه، بتوانند خدمات و راه‌حل‌های بازاریابی مطلوبی به مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی ارائه دهند.

اینوتکس ۲۰۲۴

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) بزرگ‌ترین گردهمایی اکوسیستم نوآوری کشور است که سیزدهمین دوره آن در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

این رویداد با شعار «زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» در تلاش است با همراهی و مشارکت بازیگران بزرگ اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، بستری مطلوب برای مشارکت و همکاری، سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و… برای اجزای مختلف این زیست‌بوم ایجاد کند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به نمایشگاه اینوتکس و نحوه ثبت‌نام می‌توانند شبکه‌های اجتماعی نمایشگاه اینوتکس را به نشانی inotexevent دنبال کرده یا به Inotex.com مراجعه نمایند.

کانال یوتیوب ایران دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array