به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یکی دیگر از میم کوین‌های ساخته شده در بستر شبکه بلاکچین سولانا با نام Book Of MEME (BOME) به تازگی بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داده است. قیمت این دارایی جهش خیره کننده 145 درصدی را در عرض یک شب تجربه کرد و برای سومین روز متوالی صدرنشین ترندهای بازار شد.

با وجود اینکه عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند در افزایش اخیر قیمت BOME نقش داشته باشد، این عملکرد تا حد زیادی به اطلاعیه منتشر شده توسط بایننس پیرامون این میم کوین نسبت داده می‌شود.

رونمایی بایننس از قرارداد دائمی USDS-M BOME

صرافی پیشروی ارزهای دیجیتال بایننس، با انتشار آخرین اطلاعیه خود، زمینه را برای یک تحول بزرگ فراهم کرد. این اطلاعیه از راه‌اندازی سرویس قرارداد دائمی USDS-M BOME در معاملات آتی بایننس خبر داد که از اهرمی تا 50 برابر برخوردار است. از سوی دیگر، این سرویس تازه معرفی شده، که از روز 16 مارس 2024 آغاز به کار نمود، بر تعهد بایننس به توانمندسازی معامله‌گران با ارائه فرصت‌های متنوع تاکید دارد. با تنظیم قرارداد دائمی BOME USDT به عنوان دارایی مبنا، معامله‌گران می‌توانند تا 50 برابر سرمایه اولیه خود از اهرم استفاده کنند و پتانسیل سوددهی سرمایه خود را در بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال تقویت نمایند.

BOME

این اقدام بایننس در حالی صورت گرفت که صرافی بای‌بیت (Bybit) نیز از لیست شدن جفت ارز BOME/USDT در بازار معاملات اسپات خود خبر داد. این حرکت شایان توجه از سوی دو صرافی‌ بزرگ، اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل رشد این میم کوین را تقویت و زمینه را برای جهش بیشتر آن در کوتاه‌مدت فراهم کرده است.

شایعه دستکاری بازار توسط خودی‌ها

علاوه بر این، پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای Lookonchain، از ثبت چندین تراکنش عظیم BOME خبر داده است. طبق این گزارش، روز گذشته یک کیف پول 12721 واحد رمزارز سولانا (SOL) به ارزش 2.3 میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده است تا 314 میلیون واحد میم کوین BOME را به قیمت 0.0074 دلار خریداری کند.

در همین حال، یک کیف پول دیگر با صرف 14371 واحد سولانا به ارزش 2.69 میلیون دلار، حدود 715 میلیون واحد BOME خریداری کرده است. البته این خبر نگرانی‌هایی پیرامون احتمال دستکاری قیمت را در جامعه در پی داشته است. از آنجایی که BOME با افزایش قیمت قابل توجه خود همچنان سرفصل اخبار در فضای کریپتو را به خود اختصاص داده است، فعالان بازار آماده می‌شوند تا با وارد شدن بایننس به صحنه، با تحولات مثبت بیشتری برای این میم کوین روبرو شوند.

نمودار روزانه قیمت (BOME)
نمودار روزانه قیمت (BOME). منبع:coinmarketcap

گفتنی است که طبق اطلاعات coinmarketcap، این دارایی از روز 14 مارس (24 اسفند) که کف تاریخی خود را در محدوده 0.000858 دلار ثبت کرده بود، بیش از 2312 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و تا سقف تاریخی 0.0280 دلار پیش رفته است. در زمان نگارش این مطلب، BOME با جهش 78.81 درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت 0.01967 دلار معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array