به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال پی پال (PayPal) در حال انجام برخی تنظیمات ارز دیجیتال در پلتفرم خود در بریتانیا برای منطبق شدن با مقررات مالی محلی است.

این شرکت در 16 آگوست (25 مرداد) به کوین تلگراف گفت، پی پال به طور موقت امکان خرید رمزارزها مانند بیت کوین را برای مشتریان بریتانیایی خود متوقف می‌کند، زیرا برای مطابقت با مقررات جدید کار می‌کند.

یکی از سخنگویان پی پال انگلستان خاطرنشان کرد: “مشتریان پی پال که در حال حاضر دارای رمزارز هستند، می‌توانند آن را بدون پرداخت هزینه در پلتفرم ما نگه دارند و همچنین می‌توانند ارز خود را در هر زمان بفروشند.”

پی پال در ایمیلی به مشتریان منتخب بریتانیایی گفت که از اول اکتبر 2023 (9 مهر 1402) به طور موقت خرید ارزهای دیجیتال در بریتانیا را متوقف خواهد کرد.

خرید

پی پال اعلام کرد که تصمیم گرفته است این اقدام را در پاسخ به قوانین جدیدی که توسط اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) وضع شده است، اتخاذ کند که شرکت‌های رمزارزی را ملزم می‌کند تا قبل از اینکه مشتریان بتوانند ارز دیجیتال بخرند، مراحل بیشتری را اتخاذ کنند.

در این اطلاعیه آمده است: “در حالی که ما برای رعایت این مقررات جدید تلاش می‌کنیم، شما نمی‌توانید با استفاده از پی پال رمزارز بخرید.”

پی پال در سال‌های اخیر به‌عنوان یک پلتفرم بزرگ دوستدار ارزهای دیجیتال در حال ظهور بوده است. یکی از آخرین تلاش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، راه‌اندازی استیبل کوین پی پال (PYUSD) در اوایل آگوست (اواسط مرداد) است. این شرکت متعاقباً ویژگی جدید هاب ارزهای دیجیتال را در رابط خود معرفی کرد. پی پال در ابتدا خدمات ارزهای دیجیتال را در اواخر سال 2020 (1399) در ایالات متحده آغاز کرد.

این خبر بلافاصله پس از آن منتشر شد که FCA گزارش داد که از سال 2020 تنها 13 درصد از مجموع 291 متقاضی مجوز کریپتو در این مرجع ثبت شده‌اند. ماه گذشته، FCA همچنین اعلام کرد که همه شرکت‌های دارایی رمزارزی باید اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های بازاریابی آنها با تبلیغات مالی در بریتانیا تا اکتبر 2023 (مهر 1402) مطابقت دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array