به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس آمریکا (Binance.US) از یک قاضی فدرال خواسته است که درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مبنی بر بلوکه کردن دارایی‌های موجود در این صرافی ارزهای دیجیتال در ادامه جدال قانونی این رگولاتور را رد کند. بلومبرگ گزارش داد که استدلال شعبه آمریکایی بایننس این است که مسدود کردن دارایی‌های آن باعث فلج شدن کسب‌وکار و وارد شدن آسیب‌های جدی به مشتریان آن می‌شود.

وکلای بایننس آمریکا (Binance.US) روز دوشنبه درباره این یک پرونده قضایی اعلام کردند که در صورت ناتوان کردن این صرافی در پرداخت حقوق کارمندان، فروشندگان، تامین‌کنندگان و متخصصان یا حتی حفظ ثبات پلتفرم معاملاتی، خیلی زود این صرافی از حالت عملیاتی خارج خواهد شد. در ادامه این اظهارات آمده است: «با مسدود کردن تمام دارایی‌های شرکت، به احتمال زیاد شرکای بانکی آن دیگر به درخواست‌های انتقال وجه صرافی برای هر هدفی، از جمله بازپرداخت وجوه مشتریان، پاسخ نخواهند داد».

بایننس

یادآور می‌شویم که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) پس از شکایت کردن از صرافی بایننس و بنیانگذار آن، چانگ پنگ ژائو به دلیل “بی‌توجهی آشکار به قوانین اوراق بهادار ایالات متحده” و “سال‌ها رفتار ضدونقیض” که منجر به در معرض خطر قرار گرفتن سرمایه‌های مشتریان شده است، از دادگاه فدرال درخواست کرده بود که دارایی‌های بایننس آمریکا (Binance.US) را توقیف کند.

بایننس اطمینان می‌دهد دارایی مشتریان آن ایمن هستند

وکلای بایننس آمریکا (Binance.US) در دادگاه اعلام کرده‌اند که دارایی‌های مشتریان ایالات متحده ایمن هستند و “نیازی به چنین اقدامات سخت و شدیدی از سوی کمیسیون وجود ندارد.” همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این رگولاتور یک درخواست اقدام اضطراری برای صدور دستور مسدود کردن دارایی‌های بایننس با هدف محافظت از وجوه مشتریان، از جمله از طریق بازگرداندن سرمایه‌گذاری‌های مشتریانی که در خارج از کشور نگهداری می‌شوند، به دادگاه ارائه کرده بود. بایننس به شدت اتهامات واردشده بر خود را رد کرده است.

در همین حال، اعضای حزب جمهوری‌خواه، لایحه جدید را تسلیم مجلس نمایندگان کرده‌اند. یکی از مفاد اصلی این لایحه اخراج گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) است. با این کار، قدرت بین رئیس و کمیسر کمیسیون، تقسیم خواهد شد. اگرچه قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در بیانیه‌های خود به طور خاص به ارزهای دیجیتال اشاره‌ای نکرده‌اند، ولی دو سناتور درخواست کننده موضع مثبتی در مورد ارزهای دیجیتال دارند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array