به گزارش ایران دکونومی، به گفته روابط عمومی پلتفرم اشتراک ویدیوی آپارات، طرحی با عنوان «حمایت از تولیدکنندگان ویدیو» در حال برگزاریست و در آن درآمد تولیدکنندگان به کمک بخشی از درآمد حاصل از پخش تبلیغات افزایش می‌یابد. این افزایش درآمد هم به عواملی مثل کمیت، کیفیت، نوع محتوای تولیدی و میزان بازدیدها بستگی دارد و هدف آن حمایت از تولیدکنندگان محتوای ویدیویی به خصوص تولیدکنندگان آموزش است.

همچنین تغییر مهم دیگر نیز در سیستم درآمدزایی آپارات پیش آمده که یکی از آنها تغییر درصد اشتراک‌گذاری است که در واقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات برای صاحبان کانال‌های عضو است.

تا به امروز درصد اشتراک‌گذاری کانال‌های تولیدکنندگان در ابتدای هرماه مورد بازبینی قرار می‌گرفت و بسته به میزان استقبال کاربران از محتوای تولیدی مبلغ پرداخت محاسبه می‌شد. زین پس اما درصد اشتراک‌گذاری به صورت سیستمی در ابتدای هر ماه بازبینی می‌شود و علاوه بر میزان استقبال بخشی از درآمد تبلیغاتی نیز به آن اضافه خواهد شد.

روند پرداخت درآمد کانال‌های آپارات تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته است. تولیدکنندگانی که در آپارات به کسب درآمد رسیده‌اند، می‌توانند در زمان دلخواه خودشان درخواست برداشت درآمد را در پنل خود ثبت کنند و مبلغ آن را حداکثر تا ۷ روز کاری دریافت کنند. تولید محتوا با کیفیت آموزشی نیز مهم‌ترین نقش در درآمد این تولیدکنندگان را بر عهده دارد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array