به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، بازارهای نفت پس از شرایط فروش بالا و سیو سود سرمایه‌گذاران در حال تثبیت و بازیابی هستند.

تحلیل و بررسی نفت خام برنت

نفت خام برنت

بازارهای نفت برنت در حال تثبیت هستند و در اطراف میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) قرار دارند. متحرک نمایی 200 روزه محدوده‌ای است که بسیاری از مردم به آن توجه می‌کنند و یک نقطه حمایتی بسیار محکم است. اگر از این نقطه یک روند رو به بالا را شروع کنیم، می‌توانیم شاهد بهبود در بازاری باشیم که شاهد فروش بیش از حد بوده است.

در این مرحله، سطح حمایت اصلی بعدی احتمالاً نزدیک به سطح 82.50 دلار و سپس احتمالاً سطح 80 دلار است. اگر نفت برنت بالاتر از سطح 85.30 دلار حرکت کند، به سمت مقاومت 88.80 تا 90.00 دلار خواهد رفت.

تحلیل و بررسی نفت وست تگزاس اینترمدیت

نفت وست تگزاس اینترمدیت

نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) از بالاترین سطوح خود عقب‌نشینی کرد، چرا که سرمایه‌گذاران پس از کسب سود فوق‌العاده وارد پوزیشن سیو سود و فروش شدند.

در صورتی که نفت WTI به بالای سطح 83.00 دلار برگردد، به سمت نزدیکترین مقاومت در 86.00 تا 87.30 دلار خواهد رفت. در زیر محدوده کنونی، میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) به عنوان حمایت اصلی وارد بازی می‌شود. به نظر می‌رسد که ما اساساً بین این 2 میانگین متحرک اصلی در حرکت هستیم.

تحلیل و بررسی گاز طبیعی

گاز طبیعی

گاز طبیعی پس از آزمایش موفقیت آمیز مقاومت قبلی در 3.00 تا 3.05 دلار افزایش یافت. روند آب و هوای سردتر از بازارهای گاز طبیعی حمایت می‌کند.

نزدیکترین سطح مقاومت مواد برای گاز طبیعی در محدوده 3.60 تا 3.75 دلار قرار دارد، بنابراین فضای زیادی برای به دست آوردن حرکت صعودی اضافی وجود دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire، Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array