به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، آمارهای ناامیدکننده اقتصاد اروپا فشار قابل توجهی بر بازارهای نفت وارد کرد. در حال حاضر بازارهای نفت تا سطوحی عقب‌نشینی کرده‌اند که ممکن است خریداران وارد عمل شوند و به بازار برگردند. بازارهای نفت برنت نیز تثبیت شده‌اند، زیرا به نظر می‌رسد بازار در تلاش است تا نوعی حمایت بین شاخص‌های میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50) در بالا و میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) در پایین پیدا کند.

در حال حاضر هر بشکه نفت برنت دریای شمال در رنج قیمتی 85 دلار و 4 سنت مورد معامله قرار می‌گیرد. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم هر بشکه، 81 دلار و 36 سنت معامله می‌شود.

تحلیل و بررسی نفت خام برنت

تحلیل و بررسی نفت خام برنت 10 آبان

نفت برنت در بحبوحه فروش گسترده در بازارهای نفت عقب‌نشینی کرد. تحولات اخیر خاورمیانه هیچ حمایتی از بازارهای نفت ارائه نکرد، زیرا معامله‌گران بر روی این موضوع قیمت‌گذاری کرده‌اند که دیگر کشورهای منطقه به درگیری کشیده نخواهند شد.

اگر نفت برنت به زیر سطح 84.00 دلار برسد، به سمت حمایت بعدی در 80.50 تا 81.75 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل و بررسی نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI)

تحلیل و بررسی نفت وست تگزاس اینترمدیت 10 آبان

نفت WTI با تمرکز معامله‌گران بر روی آمارهای اقتصادی ضعیف اروپا عقب‌نشینی کرد. اقتصاد اروپا در حال سقوط در رکودی است که برای بازارهای نفت نزولی است.

اگر نفت WTI به زیر سطح حمایت 80.50 تا 82.00 دلار برسد، به سمت سطح حمایت بعدی می‌رود که در محدوده 76.50 تا 77.50 دلار قرار دارد.

تحلیل و بررسی بازارهای گاز طبیعی

تحلیل و بررسی گاز طبیعی 10 آبان

گاز طبیعی پس از عقب‌نشینی اخیر، به دلیل تمرکز معامله‌گران بر پیش‌بینی آب و هوای سردتر، دوباره افزایش یافت.

در صورتی که گاز طبیعی بالاتر از مقاومت 3.60 تا 3.75 دلار قرار گیرد، به سمت سطح مقاومت بعدی می‌رود که در محدوده 4.40 تا 4.60 دلار قرار دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire ، Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array