به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، آژانس جرایم ملی بریتانیا (NCA) می‌خواهد تیم تحقیقاتی دارایی‌های دیجیتال خود را با استخدام چهار بازرس ارشد برای تیم جرایم مالی پیچیده خود برای کار بر روی جرایم مرتبط با رمزارز گسترش دهد.

این موقعیت شامل بررسی کلاهبرداری رمزارزهای سطح بالا، پولشویی و سایر جرایم مبتنی بر بلاکچین است که توسط گروه‌های جنایت سازمان یافته انجام می‌شود. بازرسان با یک تیم نظارتی و پلیس لندن همکاری خواهند کرد.

این نقش مستلزم کار و همکاری با دیگر محققان، اعضای تیم اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل برای توسعه پرونده‌های پیچیده با استفاده از داده‌ها و شواهد از منابع مختلف است.

این موقعیت به یک برنامه تحقیقاتی حرفه‌ای فعلی یا فعال سطح 2 یا هر مدرک معادل صادر شده توسط دولت در مورد جرایم تحقیقی نیاز دارد. حقوق از 34672 پوند تا 38314 پوند (44145 دلار تا 48782.92 دلار) و سایر مزایای خدمات مدنی متغیر است.

بریتانیا

بریتانیا برای ایجاد یک تیم تحقیقاتی با تمرکز بر فعالیت‌های غیرقانونی رمزارز کار می‌کند. در 4 ژانویه (14 دی 1401)، NCA تیم دارایی‌های دیجیتال خود را راه‌اندازی کرد که نشان‌دهنده افزایش تمرکز بر دارایی‌های رمزارزی بود. تشکیل این واحد به دلیل افزایش ارزش از دست رفته به دلیل کلاهبرداری رمزارزی در بریتانیا در سال 2022 (1401) بود. طبق سیستم گزارشگری جرایم سایبری و کلاهبرداری در بریتانیا، کلاهبرداران رمزارز حداقل 287 میلیون دلار در سال 2022 سرقت کردند.

NCA به طور مداوم تلاش کرده است تا نیروی انسانی بیشتری را به تیم ارزهای دیجیتال خود بیاورد. در 26 جولای (4 مرداد)، NCA همچنین پست کرد که به دنبال مدیران تحقیقات مالی است. این محققین بر تحقیقات جرایم دارایی‌های دیجیتال و رمزارز از دیدگاه قانون درآمدهای جرم نظارت خواهند کرد، که مربوط به مصادره و هدایت مجدد پول جرم به نفع جامعه است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array