به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی کریپتو بایننس به‌‌روزرسانی جدیدی را برای پلتفرم توکن طرفداران یا همان فن توکن‌های خود راه‌اندازی کرده است که به کمک تیم‌های ورزشی با ارائه جوایز مختلف به دارندگان توکن تمرکز دارد.

صرافی کریپتو در اطلاعیه‌ای که برای کوین تلگراف ارسال کرد، اعلام کرد که برنامه کلوپ هواداران آن از این پس به طرفداران اجازه می‌دهد تا امتیازهایی را جمع‌آوری کنند که می‌توانند برای جوایزی از جمله بلیط بازی‌ها، دسترسی به ملاقات و احوالپرسی، کلیپ‌های ویدیویی از بازیکنان مورد علاقه خود و شرکت در شام‌های انحصاری انجام دهند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های فن توکن مانند رأی‌گیری در نظرسنجی یا انجام کارهای دیگر، امتیاز جمع‌آوری کنند. داشتن سطح مشارکت بالاتر به طرفداران اجازه می‌دهد تا به جوایز بهتری دسترسی داشته باشند.

بایننس

لیزا هی (Lisa He)، رئیس NFT و توکن‌های طرفداران در بایننس، استدلال می‌کند که فن توکن‌ها، آینده تعامل طرفداران هستند. این مجری خاطرنشان کرد: این برنامه می‌تواند هواداران را از طریق مهمانی شام با بازیکنان مورد علاقه خود یا حتی بازدید از استادیوم، به تیم‌های مورد علاقه خود نزدیک کند. او توضیح داد که:

“فن توکن‌ها به طرفداران ورزش اجازه می‌دهد تا با امکان دسترسی به پیشنهادات انحصاری و داشتن صدایی در تصمیم‌گیری‌های تیم برای باشگاه، احساس ارتباط بیشتری با تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود داشته باشند.”

علاوه بر این، او همچنین گفت که تیم آنها معتقد است که فن توکن‌ها، آینده تعامل هواداران است، جایی که باشگاه‌ها و هواداران آنها می‌توانند احساس نزدیک به یکدیگر کنند و یک رابطه دو طرفه داشته باشند.

به گفته بایننس، این پلتفرم بسیار موفق بوده و به باشگاه‌های مختلفی مانند سانتوس اف سی (Santos FC)، پورتو (Porto) و اس‌اس لاتزیو (SS Lazio) کمک کرده تا با هزاران هوادار شرکت‌کننده در این پلتفرم همکاری کنند.

بایننس همواره در تلاش بوده است تا ورزش‌ها را با فضای وب 3 پیوند دهد. در 23 ژوئن 2022 (3 بهمن 1400)، صرافی ارز دیجیتال با بازیکن مشهور فوتبال کریستیانو رونالدو همکاری کرد تا به او کمک کند از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با طرفداران خود ارتباط برقرار کند. دارندگان NFT فرصت‌های انحصاری برای ارتباط و تعامل با فوق ستاره فوتبال خواهند داشت.

در 28 ژوئیه (7 تیر)، بایننس نیز بلافاصله پس از شکست ناشی از بلیط‌های تقلبی در لیگ قهرمانان اروپا، وارد خرید بلیط NFT شد. صرافی ارز دیجیتال با لاتزیو همکاری کرد تا از بلیط‌های NFT برای مسابقات خانگی باشگاه در استادیو المپیکو (Stadio Olimpico) استفاده کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array