به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تیم سازنده میم کوین فلوکی اینو (FLOKI) ضمن رونمایی از نقشه راه خود برای سال 2024، چندین ویژگی جدید و طرح ابتکاری متمرکز بر کاربردپذیری را نیز معرفی نموده است. این طرح‌ها شامل حساب‌های بانکی دیجیتالی قانونی است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از توکن‌های FLOKI حساب‌های بانکی ایجاد کنند.

این حساب‌های بانکی دیجیتال قرار است با همکاری یک شرکت فین‌تک دارای مجوز محرمانه فعالیت در مناطق استراتژیکی مانند کانادا، اسپانیا، دومینیکا، استرالیا و امارات متحده عربی، پرداخت‌های سوئیفت و شماره حساب‌های بین‌المللی منطقه پرداخت یورو را تسهیل کنند.

رودمپ فلوکی اینو
منبع: فلوکی اینو

ویژگی‌های جدید در نقشه راه فلوکی اینو (FLOKI)

در این نقشه راه به یکپارچگی با پروتکل امور مالی غیرمتمرکز ونوس (Venus) ، معرفی دبیت کارت فلوکی (Floki) و انتشار شبکه اصلی والهالا (Valhalla) در آینده نزدیک اشاره شده است. علاوه بر این، معرفی دبیت کارت‌های Floki به افراد این امکان را می‌دهد تا حساب‌های بانکی دیجیتال خود را به کارت‌های اعتباری متصل کرده و از توکن‌های فلوکی اینو (FLOKI) خود برای انجام تراکنش‌های ارزهای سنتی مانند یورو و دلار آمریکا استفاده نمایند.

با توجه به تایید حاکمیتی در جامعه فلوکی اینو، این شبکه قصد دارد توکن بومی خود (FLOKI) را در استخر اصلی ونوس یعنی Venus Core Pool لیست کند. این اقدام با هدف افزایش نقدینگی طراحی شده و به دارندگان FLOKI اجازه می‌دهد تا از توکن‌های خود به عنوان وثیقه برای استقراض دارایی‌هایی مانند استیبل کوین دای (DAI)، یواس‌دی کوین (USDC)، بایننس کوین (BNB) و اتر (ETH) استفاده کنند.

این پروتکل با ادغام مستقیم Venus Markets در رابط کاربری Floki، به دنبال ارتقای دسترسی یکپارچه به نقدینگی این پلتفرم و ادغام عمیق‌تر فلوکی در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) خواهد بود. به علاوه، این تیم قصد دارد یک ربات ترید کراس‌چین نیز در تلگرام و دیسکورد راه‌اندازی کند که توسط توکن FLOKI هدایت شده و کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال را در شبکه‌های مختلف بلاکچین معامله نمایند. نیمی از کارمزدهای اخذشده برای خرید و سوزاندن توکن‌های FLOKI استفاده خواهند شد.

علاوه بر این، بازی متاورسی فلوکی اینو با نام والهالا (Valhalla) نیز در شبکه اصلی راه‌اندازی خواهد شد. این بازی شامل ویژگی‌های یک بازی میان زنجیره‌ای، یک سیستم پرداخت برای کسب درآمد، توکن‌های غیرمثلی سفارشی و یک محیط جهان باز گسترده خواهد بود.

لازم به ذکر است که ژانویه امسال، کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) به مردم در مورد “برنامه استیکینگ فلوکی” و “برنامه استیکینگ توکن‌فای” هشدار داد. این رگولاتور خاطرنشان کرد که این محصولات که خدمات استیکینگ با سود سالانه 30٪ تا 100٪ را به مردم وعده می‌دهند، فاقد مجوز برای فروش عمومی در هنگ کنگ هستند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array