به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ماه‌ها پس از آنکه بایننس شریک خود در زمینه پردازش پرداخت ارزهای فیات یعنی پی‌سیف (PaySafe) را در ماه سپتامبر از دست داد، این صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرده است که شرکای جدیدی را برای رسیدگی به سرویس واریز و برداشت‌ یورو پیدا کرده است.

بایننس در بیانیه روز 19 اکتبر (27 مهر) اعلام کرد که قراردادهایی را با شرکای جدید بانکی به منظور پرداخت، واریز و برداشت یورو امضا کرده است. این اقدام به دنبال مشکلات نظارتی و موج قطع ارتباطات بانکی در اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد.

بایننس گفت که کاربران روند مهاجرت به سرویس جدید ارائه شده توسط “شرکای ارزهای فیات قانونی و مجاز” را آغاز کرده‌اند. با این حال، این صرافی هنوز مشخص نکرده است که با چه شرکت‌هایی وارد همکاری شده است. در بیانیه این شرکت می‌خوانیم:

«کانال‌های تبادل یورو بیشتری در بایننس وارد شده‌اند. مفتخریم که اعلام کنیم با چندین شریک جدید برای ارائه خدمات واریز، برداشت و پرداخت یورو قراردادهایی منعقد کرده‌ایم که تجربه شما را یکپارچه‌تر از قبل خواهد کرد.»

— (binance@) ؛ 19 اکتبر 2023

در این اطلاعیه اشاره شده است که خدمات فیات ارائه شده توسط شرکای جدید شامل واریز و برداشت یورو از طریق Open Banking و SEPA/SEPA Instant است. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از سپا (SEPA، منطقه پرداخت واحد یورو)، کارت‌های بانکی و موجودی‌های فیات خود، نسبت به خرید و فروش ارزهای رمزپایه اقدام و جفت‌های نقدی یورو را معامله کنند.

بایننس و سپا

در اواخر ماه سپتامبر، بایننس از کاربران اروپایی خود خواست تا قبل از پایان اکتبر، یورو خود را به تتر (USDT) تبدیل کنند؛ اگرچه با توجه به آخرین اعلامیه منتشر شده، ظاهراً این کار دیگر ضروری نیست. با این حال، حتی پس از اعلام این خبر، برخی از کاربران همچنان از وجود مشکلاتی در زمینه واریز یورو شکایت کرده‌اند و برخی دیگر در مورد شرکای فیات برای پردازش پرداخت‌های پوند بریتانیا سوالاتی را مطرح می‌کنند.

گفتنی است که شرکت پی‌سیف (Paysafe) ماه می امسال به دنبال نگرانی‌هایی که رگولاتورهای مالی بریتانیا در مورد این شراکت مطرح کردند، پردازش تراکنش‌های انجام شده با پوند بریتانیا را قطع کرد. در ادامه این روند، روز 16 اکتبر (24 مهر)، بایننس دسترسی کاربران جدید ساکن بریتانیا به صرافی خود را به حالت تعلیق درآورد. این اقدام به دنبال خاتمه همکاری با نهاد شخص ثالثی صورت گرفت که وظیفه آن تأیید ارتباطات بر روی این پلتفرم تحت قوانین محلی جدید وضع شده توسط رگولاتور مالی این کشور یعنی مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) بود.

بایننس هنوز درخصوص شراکت جدید برای شعبه بریتانیایی خود که در آن کاربران هنوز قادر به واریز GBP نیستند، اقدامی صورت نداده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array