با اطمینان می‌توان گفت که بازی Ghost of Tsushima موفقیت بزرگی برای سونی و استودیو بازی‌سازی ساکر پانچ پروداکشنز بوده است. به گزارش ایران دکونومی، حماسه یک سامورایی‌ در جهانی باز طی (تقریباً) سه سال بعد از عرضه به بازار بین‌المللی همچنان برای تولید کننده فروش خوبی دارد. البته فروش این بازی در ژاپن به‌خاطر جذابیت داستانی قوی برای مخاطبانش اصلاً جای تعجب ندارد که فروش خوبی داشته باشد.

بازی Ghost of Tsushima

سونی اخیراً از طریق حساب رسمی ژاپنی خود در توییتر اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima بیش از یک میلیون نسخه در ژاپن فروخته است. 

آمار بازی Ghost of Tsushima

Sucker Punch سال گذشته اعلام کرده بود که بازی Ghost of Tsushima تا جولای همان سال 9.73 میلیون نسخه فروخته است. این در مقایسه با 8 میلیون نسخه گزارش شده در اوایل سال گذشته بیشتر است. استودیو این خبر را در کنار اعداد جالب دیگر درباره این سامورایی پرطرفدار در توییتر اعلام کرد.

بازی Ghost of Tsushima

بر اساس این اعلامیه، ۷۸ میلیون عکس در Ghost of Tsushima با استفاده از حالت عکس درون بازی گرفته شده است. بازیکنان 75.18 میلیون روباه را دوست دارند، 91.4 میلیون ماموریت در حالت Legends انجام داده‌اند، 6437.4 سال را روی اسب گذرانده‌اند و 94.76 میلیون بار onsen visited انجام داده‌اند. بازیکنان همچنین 998.5 میلیون بار درگیر و 540.8 میلیون بار دوئل داشته‌اند.

بر اساس اعلامیه در توییتر رسمی Sucker Punch

اگرچه دنباله بازی Ghost of Tsushima هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما موقعیت‌های شغلی فعال استودیو بازی‌سازی Sucker Punch نشان می‌دهد که یک سامورایی دیگر در دست ساخت است. با این حال، اگر امیدوار هستید در آینده‌ای نزدیک اعلام شود، نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

همچنین اگر علاقه‌مند به بازی با تم سامورایی هستید گزارش ویژه نمایشگاه پلی‌استیشن شوکیس 2023 را از دست ندهید. در این رویداد بیش از ۳۰ بازی در سبک‌‎ها و ژانرهای مختلف به نمایش گذاشته شد، بسیاری از آن‌ها شگفتی‌ساز خواهند بود.

منبع: توییتر1 ، توییتر2

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array