به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، TikTok Notes، جدیدترین رقیب اینستاگرام رسماً پا به عرصه وجود گذاشته و این اپلیکیشن جدید محصول کسی نیست جز کمپانی محبوب تیک‌تاک!
یافته‌های جدید نشان می‌دهد که این اپلیکیشن هم‌اکنون در دسترس برخی از کاربران اندرویدی و iOS قرار دارد.

تیک تاک نوتس

نحوه نصب و دانلود TikTok Notes

پس از هفته‌ها شایعه و گمانه‌زنی، بالاخره اپلیکیشن TikTok Notes به‌صورت محدود در اختیار برخی از کاربران منتخب سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید قرار گرفته است. این اپلیکیشن جدید که محصولی از پلتفرم مشهور تیک‌تاک می‌باشد قرار است به‌صورت مستقیم با اینستاگرامِ متا رقابت کند.
درحالی‌که خود پلتفرم تیک‌تاک به‌اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه اعتیادآور و محبوب کاربران اختصاص داشت؛ TikTok Notes قرار است فضایی اختصاصی و نوین را برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر به کاربران ارائه دهد. کاربرانی که به امتحان کردن این فضای جدید تمایل دارند می‌توانند با اکانت‌های تیک‌تاک خود برای ثبت‌نام در TikTok Notes اقدام کنند.

درحالی‌که خود کمپانی تیک‌تاک هنوز به‌صورت رسمی انتشار این برنامه را تأیید نکرده است؛ اما به گفته برخی خبرگزاری‌ها این اپلیکیشن هم‌اکنون در نسخه کانادایی فروشگاه‌های اپلیکیشن اپ‌استور و گوگل‌پلی عرضه شده و آماده دانلود و نصب است.
جالب اینجاست که در زمان نگارش خبر اصلی این مقاله، این اپلیکیشن هنوز در آمریکا عرضه نشده بود! اما با توجه به اینکه TikTok Notes تازه رونمایی شده است؛ این عرضه تدریجی اصلاً جای تعجبی ندارد. همیشه احتمال این وجود دارد که کمپانی تیک‌تاک قصد داشته باشد قبل از عرضه جهانی و گسترده محصول جدید خود، واکنش کاربران را سنجیده و بازخورد آنها را جمع‌آوری کند.

Tiktok Notes

با TikTok Notes، رقیب جدید اینستاگرام آشنا شوید

از لحاظ کاربردی بودن اپلیکیشن تازه‌وارد TikTok Notes، به‌نظر می‌رسد تیک‌تاک قصد دارد از سلطه خود بر حوزه به‌اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه و وایرال نهایت استفاده را برده و شانس خود را در حوزه به‌اشتراک‌گذاری تصاویر نیز امتحان کند.
برخلاف محیط اینستاگرام، محیط این اپلیکیشن جدید به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران بتوانند درآن واحد چند پست را مشاهده کنند (حالت شبکه‌ای یا Grid). اما همچنان امکان ضربه زدن بر روی پست و مشاهده آن در حالت تمام‌صفحه نیز وجود خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند برای این تصاویر کامنت گذاشته و آنها را لایک کنند.

فارغ از این یک مورد، محیط کاربری و کاربرد TikTok Notes شباهت زیادی به سازوکار و اینستاگرام دارد. از این شباهت‌ها می‌توان به پست‌های چنداسلایدی (Photo Carousels)، نمایش فید براساس تاریخ انتشار پست یا براساس الگوریتم، تنظیمات کامنت‌ها و غیره اشاره کرد.

برای دانلود کردن اپلیکیشن جدید کمپانی تیک‌تاک کافی‌ست به وبسایت رسمی این برنامه مراجعه کنید و سپس براساس سیستم‌عامل گوشی موبایل خود به صفحه مربوطه برای دانلود این اپلیکیشن هدایت خواهید شد.
همچنین امکان دانلود کردن این اپلیکیشن از اپ‌استور و گوگل‌پلی نیز به‌صورت مستقیم و بدون واسطه نیز وجود دارد. اما به‌خاطر داشته باشید عرضه این اپلیکیشن به تمام کاربران زمان‌بر خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن TikTok Notes از اپ‌استور | گوگل‌پلی

منبع: Android Authority

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array