به گزارش ایران دکونومی، پویش فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه با حضور مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، علی بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران، ابراهیم ایران‌نژاد، مدیرعامل شرکت ایرانیان‌ پوشش در کنار مدیران و معاونین ارشد بیمه با معرفی پلتفرم سلف سرویس سپر در تاریخ 16 اسفند ماه 1401 در ساختمان بیمه مرکزی برگزار شد.

در این نشست شرکت ایرانیان پوشش به معرفی تازه‌ترین سرویس خود در قالب اپلیکیشن جامع سپر و ارزیابی خسارت به روش پهباد پرداخت.

ابراهیم ایران‌نژاد، مدیرعامل ایرانیان پوشش ضمن معرفی قابلیت‌های سپر اظهار کرد: «سپر اپلیکیشنی سلف سرویس در حوزه ارزیابی خسارت و امدادرسانی است. این اپلیکیشن خدمات خود را در سه حوزه خودرو، درمان و اموال ارائه کرده است و به طور کلی تلاش می‌کند تا به نیازهای کمتر پرداخته شده مانند، حوزه خسارت که ویترین صنعت بیمه و نقطه تماس بیمه‌شدگان و این صنعت است، نگاه هوشمندانه‌تری داشته باشد».

احسان حق‌بجانب، مدیر زنجیره تأمین شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش ضمن اشاره بر حضور ایرانیان پوشش در زلزله اخیر خوی و ارزیابی محل حادثه با کمک پهباد اعلام کرد: «وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد دیگر زمانی برای تلف کردن وجود ندارد، به همین خاطر ما با استفاده از تکنولوژی پهباد توانستیم فرآیند ارزیابی خسارت زلزله خوی را به صورت کاملاً دقیق و اصولی به انجام رسانده و فاصله برآورد خسارت تا پرداخت را به حداقل برسانیم».

ابراهیم ایران‌نژاد با تأکید بر به صفر رساندن تقلب با کمک سوپر اپلیکیشن سپر اضافه کرد: «ما به کمک تکنولوژی آنلاین بازدید اولیه خودرو در این اپلیکیشن تقلب را به صفر رسانده‌ایم و امیدواریم به وسیله سپر بتوانیم رضایت‌مندی بیمه‌گذاران را جلب کنیم».

در ادامه مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و نوآوری‌های انجام شده توسط شرکت‌های نوآور در صنعت بیمه، اظهار کرد: «پیش از این مراسم، در بازدیدی که از ایرانیان پوشش در مرکز نوآوری صنعت بیمه داشتم و همچنین خدمات جدیدی که امروز رونمایی شد، شور و علاقه خاصی را در این مجموعه مشاهده کردم که امیدوارم بتوانیم با پیگیری و توسعه، سطحی از خدمات در کشور را ارائه کنیم که قابل مقایسه با تراز بین‌المللی صنعت بیمه باشد؛ چراکه این قابلیت‌ها هم در سطح فعالان صنعت بیمه وجود دارد و هم مردم ما لیاقت این چنین خدماتی را دارند».

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array