به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، بعد از تغییر اسم توییتر به X در نسخه وب این پلتفرم، لوگوی جدید X نیز در اپلیکیشن اندروید این شبکه اجتماعی دیده شده است.

برای افرادی که در لیست بتای این اپ حضور دارند، اپلیکیشن X بعدازظهر امروز نسخه بتای 10.0.0-beta.0 را منتشر کرده است. آیکون معروف پرنده آبی با لوگوی X سفید روی بک‌گراند سیاه جایگزین شده است.

با مراجعه به صفحه مربوط به این اپلیکیشن در گوگل‌پلی، تغییرات جدید این اپ قابل مشاهده هستند.

در داخل این اپلیکیشن نیز تمام پرنده‌های آبی با لوگوی جدید X جایگزین شده‌اند. همچنین نام اشتراک پولی توییتر بلو به “بلو” تغییر یافته است.

درحال‌حاضر آدرس وبسایت این پلتفرم هنوز twitter.com است و توسعه‌دهندگان هنوز به این مسئله رسیدگی نکرده‌اند. اما تمامی لینک‌های x.com/[username] به twitter.com/[username] ارجاع داده می‌شوند.

توییتر

تغییر اسم رسمی از توییتر به X

این کمپانی در مسیر تغییرات ری‌برند اخیر خود، رسماً هندل حساب‌کاربری خود را از توییتر (@Twitter) به X (@x ) تغییر داده است.

با مراجعه به اکانت @Twitter این پیام مشاهده می‌شود: “این اکانت غیرفعال شده است. برای آپدیت‌های بیشتر به @x مراجعه کنید.”

براساس شنیده‌های اخیر، کمپانی توییتر و ایلان ماسک برای تصاحب اکانت @X از صاحب قبلی آن اجازه نگرفته‌اند!
آقای جین ایکس هوانگ، عکاس رسمی استودیوی عکاسی و فیلمبرداری Orange Photography، صاحب قبلی این حساب کاربری بوده است.

توییتر

جین ایکس هوانگ، مالک قبلی شناسه کاربری X@، در گفت‌وگو با خبرگزاری تلگراف اعلام کرده که هرچند او مایل به فروش هندل حساب کاربری خود بوده است، اما این شبکه اجتماعی از مذاکره‌ با او سر باز زده و صرفاً با ارسال ایمیلی به او اعلام کرده‌اند که این هندل از دسترس او خارج شده و اساساً جزو دارایی‌های کمپانی X Corp است.

هنوز مشخص نیست که توییتر برای خرید این حساب کاربری به این شخص پولی پرداخت کرده است یا خیر.

حساب‌های کاربری پشتیبانی توییتر که در گذشته @TwitterSupportو @TwitterDev و @TwitterAPI نام داشتند؛ اکنون به‌ نام‌های @Support و @Xdevelopers و @API تغییر یافته‌اند. همچنین حساب کاربری توییتر بلو نیز به @XBlue تغییر نام یافته است.

توییتر

استقبال کاربران از تغییر نام توییتر به X

وقتی ایلان ماسک در ابتدا از پروسه ری‌برند توییتر به X رونمایی کرده بود، واکنش‌های ضدونقیض بسیاری را دریافت کرده بود. اما یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که کاربران از این تغییر حتی استقبال هم کرده‌اند!
نظرسنجی وبسایت CivicScience که بیش از 5000 شرکت‌کننده داشته است که بیش از هزار نفر از این آمار از کاربران توییتر بوده‌اند.
تقریباً یک‌سوم از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند گفتند که از این تغییرات رضایت‌خاطر نداشتند، در مقابل 14% از این تغییرات استقبال کرده‌اند.

با این وجود، با توجه به کاربران فعال توییتر در طی 6 ماه گذشته، حدود 36% از کاربران فعال روزانه از این تغییرات استقبال کرده‌اند و 27% واکنش منفی‌ای داشته‌اند.
همچنین 43% از کاربران هفتگی واکنش مثبت و 27% از کاربران هفتگی از این تغییرات استقبال نکرده‌اند.

منبع: 9to5googletechcrunchbusinessinsider

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array