به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک تراکنش بزرگ، شامل مبلغ زیادی دوج کوین (DOGE)، به تازگی توجه فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کرده است. در این تراکنش، مقدار قابل توجه 59.9 میلیون واحد DOGE، با ارزش تقریبی 5 میلیون دلار آمریکا، از یک کیف پول ناشناس به صرافی آمریکایی کوین بیس منتقل شد.

این تراکنش نشان‌دهنده الگویی از نقل و انتقالات بزرگ در اکوسیستم دوج کوین (DOGE) است که اخیراً زیاد به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، روز 29 دسامبر (8 دی)، تراکنشی از یک منبع ناشناس به بزرگی 65.1 میلیون واحد DOGE، به ارزش 5.89 میلیون دلار به مقصد کوین بیس انجام شد.

از دیگر موارد این نقل و انتقالات مهم می‌توان به انتقال 230 میلیون واحد DOGE به ارزش تقریبی 21.61 میلیون دلار به پلتفرم رابینهود (Robinhood) و انتقال عظیم دیگری به مبلغ 1 میلیارد DOGE به ارزش 91.2 میلیون دلار از بایننس به یک کیف پول ناشناس اشاره کرد.

نمودار روزانه دوج کوین بعد از انتقال به کوین بیس

این حرکت‌های اساسی و مهم، با سیل عظیمی از گمانه‌زنی‌های مختلف در جامعه کریپتو در مورد تأثیرات بالقوه آن بر بازار و انگیزه‌های پشت پرده این نقل و انتقالات روبه‌رو شده است.

واکنش قیمت دوج کوین به نقل و انتقالات اخیر

این درحالی است که بر اساس داده‌های ارائه شده توسط وب‌سایت ردیابی ارزهای دیجیتال کوین گکو  (CoinGecko)، در میان این تراکنش‌های پر حجم، رفتار و حرکات قیمت دوج کوین نسبتاً ثابت باقی مانده است. در زمان انتشار این مطلب، این میم کوین، یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود و با  قیمت 0.089425 دلار معامله می‌شود. این رقم افت جزئی 0.7درصدی قیمت را نشان می‌دهد. علاوه بر این، حجم معاملات 24 ساعته دوج کوین (DOGE) اکنون حدود 347.8 میلیون دلار و ارزش بازار آن معادل 12.74 میلیارد دلار است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array