به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به دنبال سقوط ناگهانی ارزش بیت کوین در طی ساعات گذشته، رمزارز بومی ریپل لبز یعنی XRP شاهد فعالیت گسترده نهنگ‌ها همزمان با افت قیمت این دارایی بوده است. علیرغم پامپ قابل توجه قیمت ریپل (XRP) در بحبوحه بازار صعودی اخیر، این دارایی دیجیتال نیز به پیروی از موج اصلاح عمیق بازار، با افت 6.10 درصدی در بازه روزانه، اکنون با قیمت 62 سنت معامله می‌شود.

نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP).
نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP). سقوط سنگین قیمت قابل مشاهده است.منبع: coinmarketcap

با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد تحلیلگران در سراسر جهان همچنان دیدگاه صعودی خود را برای این توکن حفظ کرده‌اند.

وبسایت Whale Alert ، پلتفرم ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتو، اخیراً داده‌هایی را منتشر کرده است که انتقال عظیم رمزارز ریپل (XRP) توسط یک نهنگ را نشان می‌دهد. طبق این اطلاعات، روز 11 دسامبر (20 آذر)، همزمان با افت شدید قیمت، یک نهنگ 22.80 میلیون واحد XRP به ارزش 14.95 میلیون دلار را به صرافی ارزهای دیجیتال بیت‌استمپ (Bitstamp) منتقل کرده است. این آدرس چند روز پیش نیز مبالغ هنگفتی از چندین رمزارز را برای فروش به صرافی‌های متمرکز ارسال کرده بود.

این انتقال عظیم در بحبوحه افت قیمت، کنجکاوی بسیار زیادی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال برانگیخت و موجب تشدید گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال تداوم این روند ریزشی و افت بیشتر قیمت‌ها شد.

در همین حال، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال با نام مستعار Egrag Crypto، اخیراً نظرات خود در مورد این ارز دیجیتال را به اشتراک گذاشته است. وی معتقد است سقوط ناگهانی قیمت بخشی از ماهیت پویای چشم‌انداز بازار کریپتو بوده و نهنگ‌ها مثل همیشه برنده این نوسانات هستند. به عقیده این تحلیلگر، در دور بعدی صعود بازار، قیمت ریپل هدف 1.4 دلاری خود را دنبال خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array