به گزارش ایران دکونومی، استراتژی برنده، رویدادی با موضوع ناگفته‌های بازارهای مالی و نقشه راه در اولین پنجشنبه از آخرین ماه سال (سوم اسفند ۱۴۰۲) در محل تالار خواجه نصیر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

در این همایش، «مهندس صادق رحیمی» مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی، با بیان روش‌های درآمدزایی از بازارهای مالی و همچنین ارائه نقشه راه ورود به این بازار، مسیر تازه‌ای را جهت پیشرفت در دنیای بازارهای مالی به شما نشان خواهد داد.

همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که با روش‌های کسب درآمد دلاری، روانشناسی بازار و انواع بازارهای مالی آشنا شوید.

استراتژی برنده، مسیر هزارتو و پرفراز و نشیب بازارهای مالی را برای افرادی که به دنبال آشنایی با روش‌های کسب درآمد دلاری و یا به دنبال شغل دوم هستند، روشن و هموار می‌کند.
دغدغه شغلی را از دوش کسانی که قصد مهاجرت دارند، برمی‌دارد و این امکان را فرهم می‌کند تا افرادی که می‌خواهند با یک لپ‌تاپ و اینترنت و در هرجایی از دنیا کسب درآمد کنند، مخاطبان این رویداد باشند.

رویداد استراتژی برنده

«صرافی عصر تتر» برگزارکننده این همایش و «پی استار»، «رفاتک»، «استودیو تجربه»، «لیکوئیپتو» و «خانه سرباز صلح» از جمله حامیان رویداد استراتژی برنده هستند.

فایل تصویری سمینار، جزوه مطالب ارائه شده، کارت هدیه تتری(دلاری) از جمله خدماتیست که به پاس حضور شما عزیزان تقدیم خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array