به گزارش ایران دکونومی، از شب گذشته (۱۲ فروردین ماه) شاهد تغییرات در ظاهر کلی سکه نات کوین در ربات تلگرامی این توکن بودیم. در حال حاضر با ورود به این بازی، شاهد انفجار سکه نات کوین هستیم.

همچنین کانال تلگرامی خبررسانی نات کوین (Notcoin) با اعلام شمارش معکوس، ضمن تشکر از تمامی کاربران، گفته که نات کوین وارد فاز سوم خود شده است. به نظر می‌رسد که ضرب توکن روی شبکه تون کوین (Ton) شروع شده باشد.

بر اساس اظهارات تیم در سایت نات کوین، کاربران به‌زودی می‌توانند موجودی خود و همچنین ووچرها را به توکن نات کوین (Notcoin) تبدیل کنند. درواقع تیم توسعه دهنده نات کوین پیش فروش ووچرها را آزمایشی جهت بررسی عملکرد کاربران اعلام کرده‌اند.

تبدیل موجودی نات کوین به توکن

همانطور که امروز در سایت خبری ایران دکونومی اعلام شد، نات کوین ۱۹ روز دیگر در یکی از صرافی‌های رمزارزی لیست خواهد شد و تا آن زمان توکن‌ها در همان ربات تلگرامی قفل خواهند شد، اما پیش فروش در دو سایت getgems و shardify ادامه خواهد داشت.

به‌روزرسانی:

با پایان یافتن استخراج نات کوین، دقایقی پیش تیم توسعه دهنده آن با انتشار استوری در تلگرام اعلام کرد که در سه ماه گذشته حدود ۳۵ میلیون نفر نات کوین استخراج کرده‌اند و در حال حاضر بیش از ۱۷ تریلیون نات کوین (17,461,531,048,942) سوزانده شده است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array