به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سگ کلاهدار (WIF) میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است، بعد از ثبت رکورد تاریخی خود در محدوده 4.64 دلار، در منطقه قرمز فرو رفت و اکنون با افت 2.55 درصدی در تایم فرید روزانه، با قیمت 4 دلار و 44 سنت معامله می‌شود.

نمودار یک روزه سگ کلاهدار (WIF/USDT)
نمودار یک روزه سگ کلاهدار (WIF/USDT). منبع: CoinMarketCap

همانطور که قبلاً هم گزارش کردیم، پس از افزایش بیش از 87 درصدی قیمت طی یک هفته، این توکن با پشت سر گذاشتن په په (Pepe) با ارزش بازار 4.3 میلیارد دلاری خود به سومین میم کوین بزرگ بازار تبدیل شد و در جایگاه سی و یکم بازار کریپتو نشست.

نکته قابل تامل در این فراز و نشیب‌ها این است که علیرغم افزایش بیش از 431 درصدی قیمت WIF در یک ماه گذشته، بزرگترین هولدر این دارایی هنوز برای فروش اقدام نکرده است. بر اساس گزارش Coinstats، این کیف پول در مجموع 139.5 میلیون دلار توکن WIF دارد که با متوسط قیمت 0.32 دلار خریداری شده و سود فعلی آن به مرز 127.3 میلیون دلار می‌رسد.

زرگترین هولدر سگ کلاهدار (WIF)
کیف پول بزرگترین هولدر سگ کلاهدار (WIF)؛ منبع: Coinstats

آیا قیمت سگ کلاهدار (WIF) می‌تواند به 10 دلار برسد؟

اندکی قبل از اینکه قیمت سگ کلاهدار (WIF) برای اولین بار به مرز 3 دلار برسد، آرتور هیز مدیر عامل سابق بیت‌مکس (BitMEX) و مدیر ارشد سرمایه گذاری فعلی Maelstrom، پیش‌بینی کرد که این میم کوین مبتنی بر سولانا به راحتی تا مرز 10 دلار افزایش می‌یابد.

تجزیه و تحلیل نمودار 4 ساعته قیمت WIF نیز سیگنالی دلگرم‌کننده برای سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد. در این نما، همه خطوط میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) در زیر خط قیمت فعلی قرار دارند. علاوه بر این، خطوط کوتاه مدت قیمت بالاتر از میانگین‌های بلند مدت در حرکت است و شکاف قابل توجهی بین آنها ایجاد شده است.

این پیکربندی معمولاً یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود که نشان‌دهنده مومنتوم یک جریان قوی و یک روند صعودی سالم است. حساسیت اندیکاتور میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) نسبت به نوسانات اخیر قیمت به معامله‌گران کمک می‌کند تا جهت روند را سریع‌تر و دقیق‌تر شناسایی کنند. وضعیت فعلی خطوط EMA و قرارگرفتن آن پایین‌تر از قیمت فعلی، نشان می‌دهد که WIF در یک روند صعودی قوی قرار دارد و می‌تواند پتانسیل افزایش قیمت در آینده نزدیک را تایید کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array