به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قیمت دوج کوین (DOGE) طی چند روز گذشته کاهش قابل توجه 21 درصدی را تجربه کرده و تا مرز 0.17 دلار کاهش یافته است. این کاهش، در حالی که نشان از یک روند نزولی قوی دارد، زمینه را برای یک فاز صعودی بالقوه فراهم می‌کند و به معنای آن است که شاید اکنون زمان مناسبی برای انباشت این دارایی باشد.

نمودار روزانه دوج کوین

زمان انباشت دوج کوین فرا رسیده است

با وجود کاهش اخیر در ارزش بازار این میم کوین، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که وضعیت سود یا زیان سرمایه‌گذاران را ارزیابی می‌کند، نشان می‌دهد که DOGE برای خرید آماده است. در حال حاضر، نسبت MVRV  هفت روزه دوج در حدود 7.55- درصد است که نشان می‌دهد بسیاری از هولدرهای آن روی ضرر هستند. تاریخ نشان داده است که این مرحله مقدم بر مرحله بازیابی است. به طور معمول، زمانی که نسبت MVRV در محدوده 5٪- تا 15٪- قرار می‌گیرد، باید منتظر بهبود وضعیت دوج کوین باشیم و این به عنوان یک فرصت عالی برای ورود سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود.

علاوه بر این، نزدیک به 6.8 میلیارد واحد توکن DOGE، به ارزش بیش از 1.2 میلیارد دلار، در آستانه سودآوری قرار دارد که در محدوده قیمتی 0.169 تا 0.188 دلار خریداری شده است. با توجه به اینکه قیمت DOGE در حال حاضر به بالاترین سطوح این کانال قیمتی نزدیک شده است، سرمایه‌گذاران نسبت به پتانسیل این ارز خوش‌بین‌تر هستند. همین احساس می‌تواند مانع آغاز روند فروش و مشوقی برای هولدکردن این دارایی و حفظ روند صعودی آن باشد.

جریان ورود و خروج سرمایه برای دوج کوین
جریان ورود و خروج سرمایه برای دوج کوین (DOGE)؛ منبع: IntoTheBlock

پیش بینی قیمت دوج کوین

با وجود اینکه معامله‌گران امیدوار بودند قیمت بتواند حمایت 0.182 دلاری را حفظ کند، روند نزولی دوج کوین اکنون تا محدوده 0.1718 دلار ادامه یافته است که بیش از 4.79 درصد افت در بازه روزانه را نشان می‌دهد. در صورت بازیابی کانال 0.18 دلار و غلبه بر مقاومت 0.182 دلاری، پتانسیل حرکت به سمت 0.20 دلار تقویت می‌شود. عبور از این مانع و تبدیل آن به یک حمایت قوی، می‌تواند 0.220 دلار را به هدف بعدی تبدیل کند که رکورد سالانه جدیدی محسوب می‌شود.

نمودار دوج کوین
نمودار 1 روزه قیمت دوج کوین (DOGE/USDT) منبع: TradingView

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که سطوح 0.20 دلار و 0.18 دلار در گذشته نقاط مقاومت قابل توجهی بوده‌اند و بی‌تردید شکست آنها چالش بزرگی برای گاوها خواهد بود. ولی توجه به سیگنال خریدی که در سطوح فعلی صادر می‌شود می‌تواند با جذب سرمایه‌گذاران جدید زمینه صعود را فراهم سازد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: beincrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array