به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بر اساس آخرین داده‌های بازار، به نظر می‌رسد میم کوین بانک (BONK) در یک دوراهی حساس قرار گرفته است. نمودار روزانه این دارایی دیجیتال یک افزایش شارپی و سقوط به همان اندازه و با سرعت بیشتر را نشان می‌دهد. این نوسان شدید و پیش‌بینی نشده یادآور صعودهای ناگهانی و چشمگیری است که در سایر میم‌کوین‌ها مانند شیبا اینو هم به دفعات دیده شده است.

تشکیل مجموعه‌ای از کندل‌های بزرگ صعودی نشان‌دهنده دوره‌ای هیجانی از افزایش سریع قیمت است، ولی شروع یک الگوی نزولی با تشکیل چندین کندل قرمز نشان می‌دهد که فروش و پایان احتمالی افسانه BONK نزدیک است.

بررسی نمودار قیمت بانک (BONK )

 الگوی مهمی که باید به آن توجه کرد، تشکیل کندل “shooting star” است که اغلب به عنوان نشانه معکوس شدن روند در نظر گرفته می‌شود. این نوع کندل دارای بدنه کوچک و فتیله بلند در قسمت بالایی آن است که نشان می‌دهد خریداران قیمت را بالا می‌برند، اما درنهایت این فروشندگان هستند که موفق شدند آن را پایین کشانده و به سطوحی بکشانند که کندل در ابتدا باز شده بود.

 چنین الگویی اکنون در نمودار BONK مشهود است و می‌تواند نشان‌دهنده پایان حرکت صعودی این ارز باشد. در حال حاضر، بانک با افت 7.74 درصدی در تایم فریم روزانه روندی نزولی را به سمت 0.000019 دلار در پیش گرفته است.

نمودار روزانه قیمت بانک (BONK/USDT)
نمودار روزانه قیمت بانک (BONK/USDT)؛ منبع: TradingView

یکی دیگر از عناصر کلیدی قابل مشاهده در این نمودار، نوسانات بالا است. این سطح از ناپایداری معمولاً  نشان‌دهنده کشمکش بین خریداران و فروشندگان است. در همین حال، میانگین‌های متحرک (MAs) شروع به صاف شدن کرده‌اند که نشان دهنده از دست دادن مومنتوم صعودی قوی است که مشخصه حرکت‌های قبلی این دارایی در بازار بود. از طرفی، شاخص مقاومت نسبی (RSI) که در حال حاضر به سمت خط وسط در حرکت است، نشان می‌دهد که بانک (BONK) در حال خروج از وضعیت اشباع خریدی است که در اوج رشد خود شاهد آن بود.

میم کوین بانک (BONK) یک دارایی به‌شدت سوداگرانه است که از جهات بسیاری به شیبا اینو (SHIB) شباهت دارد؛ با این تفاوت که به جز نقش آن در قلمرو میم کوین‌ها، این دارایی عملاً هیچ کاربرد مشخصی در دنیای واقعی ندارد. این دارایی به لطف BonkBot، که یک ربات تلگرام است که برای معاملات چنین توکن‌های سوداگرانه‌ای طراحی شده است، به ترند بازار تبدیل شد.

ولی اکنون به نظر می‌رسد آینده بانک (BONK) در مسیری قرار گرفته است که قبلا شیبا اینو آن را طی کرده بود. به عبارت دیگر، احتمالاً این میم کوین نیز چرخه‌ای از انفجار ناشی از هیاهو و به دنبال آن یک اصلاح قابل توجه را تجربه خواهد کرد؛ چراکه خیلی زود بازار از جنون سوداگرانه خود خارج می‌شود. به عقیده تحلیلگران، در حالی که سفر BONK چیزی کمتر از یک افسانه نبوده است، اکنون به نظر می‌رسد این جادو در حال محو شدن است که در نهایت سرمایه‌گذاران را با یک دارایی دیگر با مضمون سگ و بدون هیچ مورد استفاده واقعی مواجه می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array