به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیائومی در تازه‌ترین پست خود در ایکس (X) اعلام کرد در سه ماهه دوم سال 2024 گروه دیگری از دستگاه‌های تلفن همراه خود را به سیستم عامل جدید هایپر او.اس (HyperOS ) مجهز خواهد کرد. طبق این اطلاعیه، فهرست منتخب محصولات در ماه‌های آینده این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. برخی از این محصولات عبارتند از شیائومی 11 اولترا، شیائومی 11T پرو،  Mi 11X، شیائومی 11i، شیائومی 11I HyperCharge Redmi K50i و غیره.

شیائومی HyperOS 
فهرست منتشرشده توسط شیائومی برای معرفی گوشی‌هایی که به زودی هایپر او.اس (HyperOS ) را دریافت می‌کنند.

گفتنی است که شیائومی اواخر سال گذشته از سیستم عامل جدید خود با نام HyperOS  رونمایی کرد و گفت که به تدریج این محصول را برای کلیه محصولات شرکت منتشر می‌کند. این سیستم عامل فقط 8.75 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دستگاه را اشغال می‌کند و طبق ادعای این شرکت، از سرعت بیشتری نسبت به همتای خود یعنی اندروید برخوردار است.

در این پست نام گوشی‌هایی که پیش از این به این سیستم مجهز شده‌اند نیز دیده می‌شود که انواعی از محصولات نوت 13، شیائومی 13 پرو، ردمی نوت 12 و شیائومی 12 پرو را شامل می‌شوند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: twitter

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array