به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس گفته است به دلیل بالاگرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال معاملات داخلی، تحقیقات کاملی را در مورد توکن جدید Book of Meme (BOME) آغاز کرده است.

بایننس در یک بیانیه رسمی در ایکس (X) ضمن تاکید بر تعهد خود به شفافیت و برقراری عدالت در بازار ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد که چنین اطلاعاتی برای این صرافی از اهمیت زیادی برخوردار هستند، به همین خاطر آنها بلافاصله تحقیقات داخلی را بر اساس سرنخ‌های موجود آغاز کرده‌اند. این تحقیقات که به دلیل اتهامات مربوط به معاملات داخلی توکن BOME انجام می‌گیرد، به دنبال آن است که هرگونه دخالت احتمالی پرسنل صرافی در فعالیت تجاری گزارش شده را مشخص کند.

نقش کارمندان بایننس در پرواز BOME

بر اساس یافته های اولیه تحقیقات داخلی، بایننس اعلام کرده است که فرد دخیل در این حادثه هیچ وابستگی به صرافی ندارد. علاوه بر این، این اعلامیه به کاربران و سرمایه گذاران اطمینان داده است که یکپارچگی عملیات بایننس به هیچ عنوان تحت تاثیر این برنامه قرار نمی‌گیرد.

به علاوه، بایننس از افرادی که درباره هرگونه سوء رفتار، از جمله تجارت داخلی یا فساد مربوط به لیست شدن رمزارزها در این صرافی اطلاعات موثقی دارند خواسته است به آنها مراجعه کنند. این صرافی متعهد شده است که برای گزارش‌های تایید شده پاداشی بین 100000 دلار تا 5 میلیون دلار پرداخت کند.

بایننس قول داده است که عموم مردم را از هرگونه نتیجه به دست آمده در روند تحقیقات مطلع نماید. لازم به ذکر است که پیش از این، بایننس از برنامه‌های خود برای فهرست کردن جفت‌های معاملات اسپات این میم کوین ازجمله BOME/BTC، BOME/USDT، BOME/FDUSD و BOME/TRY در پلتفرم معاملاتی این صرافی خبر داده بود.

نمودار روزانه قیمت توکن BOME؛
نمودار روزانه قیمت توکن BOME؛ منبع: coinmarketcap

خبر لیست شدن BOME در بایننس، با توجه به سابقه تأثیرگذاری این پلتفرم در حرکات قیمت دارایی‌ها، نتیجه قابل توجهی برای آن به دنبال داشت و با افزایش 200 درصدی قیمت BOME همراه شد. ولی ظاهراً انتشار این خبر تاثیرات منفی گسترده‌ای بر قیمت این میم کوین داشته است، چراکه همگام با موج اصلاح گسترده در بازار کریپتو، توکن BOME نیز در این لحظه بیش از 44 درصد از ارزش خود را از دست داده و با قیمت 0.0099 دلار معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array