به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همانطور که انتظار می‌رفت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تازه‌ترین بیانیه خود در رابطه با فرآیند تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس  (ETF) بیت‌کوین که برای ژانویه 2024 در نظر گرفته شده بود را منتشر کرده است.

بر اساس این اطلاعیه جدید، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام کرده است که اولین موج از شرکت‌های عرضه‌کننده ETF بیت‌کوین تنها شامل آن دسته از متقاضیانی می‌شود که فرم‌های اصلاحی نهایی S-1 خود را تا مهلت مشخص شده به طور کامل ارسال کرده باشند. تاریخ قطعی ارسال این اصلاحیه‌های مهم 29 دسامبر 2023 (8 دی) اعلام شده است. هر متقاضی که نتواند درخواست خود را تا موعد مقرر به SEC ارائه کند، از سری اول تاییدیه‌ها حذف خواهد شد.

بیانیه SEC درباره ETF بیت کوین

در حال حاضر، دو شرکت برجسته بیت‌وایز (Bitwise) و بلک‌راک (BlackRock) با ارسال فرم‌های اصلاحی S-1 خود در تاریخ 4 دسامبر 2023 (13 آذر) در این زمینه پیشتاز هستند. روز 8 دسامبر (17 آذر)، کمپانی ون‌اِک (VanEck) نیز با ارسال پنجمین فرم اصلاحیه S-1 خود به این مبارزه پیوست. سایر متقاضیان، از جمله گری اسکیل (Grayscale)، قبلاً اصلاحات خود را در ماه نوامبر سال جاری یا قبل از آن ارسال کرده بودند.

تحلیلگران انتظار دارند حداقل یکی از چندین درخواست ثبت شده توسط شرکت‌های بزرگ مدیریت دارایی برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین حداکثر تا روز 10 ژانویه (20 دی) تایید شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coinpedia 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array