به گزارش ایران دکونومی، بعد از اینکه اولین پروژه ایردراپ تلگرام در قالب یک بازی Tap To Earn، یعنی نات کوین با موفقیت زیادی روبرو شد، توجه مردم بیش از قبل به سمت این نوع بازی‌ها معطوف گردید. همستر کامبت یکی از همین بازی‌هاست که این روزها همه در مورد آن صحبت می‌کنند. این محبوبیت تا جایی ادامه پیدا کرد که طبق آخرین آمار منتشرشده توسط کانال رسمی آن در تلگرام، تعداد کاربران این ربات در سراسر جهان از مرز 116 میلیون گذشته است.

بدون شک مهمترین مسئله‌ای که ذهن شما را به خود مشغول می‌کند، نحوه فروش و نقد کردن توکن‌های جمع‌آوری شده در بازی است. البته تیم توسعه‌دهنده این بازی به صراحت اعلام کرده است که توزیع توکن‌ها از الگوهایی متفاوت با نات کوین پیروی خواهد کرد و لزوماً تعداد توکن‌های بازی، تعیین کننده تعداد توکن‌هایی نیست که بعد از لانچ شدن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

راهنمای قدم به قدم برداشت و فروش همستر کامبت

تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت هنوز تاریخ مشخصی برای راه‌اندازی این توکن در شبکه بلاکچین معرفی نکرده است. ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این توکن قرار است همانند نات کوین در بستر شبکه تون لانچ شود. افزوده شدن گزینه اتصال کیف پول‌های اختصاصی شبکه تون به این ربات تلگرامی، گمانه‌زنی درباره شباهت روند دریافت و فروش این توکن با نات کوین را بیشتر کرده است. با این اوصاف در مرحله نخست لازم است که شما کیف پول تون کوین خود را از بین یکی از گزینه‌های تون کیپر (TON keeper)، myTonWallet، Tonhub و Dewallet انتخاب و آن را به ربات همستر کامبت خود متصل کنید.

کیف پول همستر کامبت

بعد از لانچ شدن، بی‌تردید گزینه برداشت به ربات بازی اضافه خواهد شد. شما با انتخاب آدرس کیف پول متصل شده خود می‌توانید مقدار توکنی که در اختیار دارید را به این کیف پول انتقال دهید. پیشنهاد می‌شود به دلیل محدودیت‌های احتمالی، از اتصال کیف پول داخلی تلگرام تاحدامکان خودداری کنید.

با توجه به استقبال گسترده کاربران، انتظار می‌رود درست همانند نات کوین، صرافی‌های برتر ایرانی مانند اوام‌پی فینکس، این توکن را نیز به لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود اضافه کنند. در این صورت تنها کاری که باید برای نقد کردن توکن‌های همستر کامبت خود انجام دهید، ثبت نام و احراز هویت در این صرافی‌ها و انتقال آن به کیف پول صرافی است. ناگفته نماند که برای انجام این تراکنش مقداری کارمزد باید به شبکه پرداخت کنید. پس پیش از هرکاری چند واحد تون کوین (TON) از صرافی خریداری کرده و به کیف پول خود منتقل کنید. پس از انتقال به صرافی می‌توانید به سادگی در هر زمان که تمایل داشتید توکن‌های خود را با تتر یا ریال مبادله کنید.

ازآنجا که افزایش هیجان در بازار کریپتو همیشه زمینه فعالیت هکرها و کلاهبرداری‌های مختلف را هم فراهم می‌کند، توصیه می‌کنیم پیش از هرگونه اقدام، هوشمندانه همه شرایط را بررسی کرده و به افراد ناشناس اعتماد نکنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array