به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در اواسط ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) ، گوگل فوتوز (Google Photos) عرضه نسخه رایگان ویرایشگر جادویی (Magic Editor) را برای همه کاربران آغاز کرد. اکنون شاهد هستیم این برنامه در گوشی‌های اندرویدی به شکل گسترده‌تری در دسترس قرار گرفته است.

ویژگی Magic Editor به شما امکان می‌دهد قسمت‌هایی از تصویر را جابه‌جا یا حذف کنید یا اندازه آن را تغییر دهید. این امکانات با کیفیتی به مراتب بهتر از Magic Eraser صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، می‌توانید قسمتی از تصویر را طبق خواسته خود حذف کنید، یا شی‌ای را در تصویر جابه‌جا کنید یا ابعاد یک قسمت خاص از تصویر را برجسته‌تر کنید. یا حتی رنگ آسمان را به حالت غروب و طلوع تغییر دهید.

مجیک ادیتور گوگل فوتوز

محدودیت استفاده از ویژگی‌های گوگل فوتوز

گفتنی است که این ویژگی سال گذشته در رویداد Google I/O 2023 برای گوشی‌های پیکسل معرفی شد و مدتی بعد، با محدودیت ذخیره‌ی رایگان ۱۰ تصویر در ماه، در اختیار همه‌ کاربران گوگل فوتوز قرار گرفت. استفاده‌ نامحدود از قابلیت‌های این ابزار مستلزم خرید اشتراک ماهانه‌ ۱۰ دلاری گوگل فوتوز است. برای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها باید Google Photos گوشی شما به آخرین نسخه (Google Photos 6.85) به‌روزرسانی شود. پس‌ از به‌روزرسانی گوگل فوتوز، در صورت فعال‌شدن ویژگی‌های جدید، دکمه‌ جدیدی را در گوشه‌ پایین سمت‌ چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.

البته به جز این امکانات پولی، قابلیت‌های جدید دیگری نیز در گوگل فوتوز ارائه می‌شود که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارند مثل ویژگی Adjust که برای تغییر اشباع رنگ استفاده می‌شود. جلوه‌های ویدیویی مثل (Video Effects) و Tools نیز با امکاناتی مثل پاک‌کن جادویی ارائه شده است.

منبع: 9to5google

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array