به گزارش ایران دکونومی، در چند ساعت گذشته (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳)، صرافی رمزارزی کوکوین (KuCoin) پستی در شبکه اجتماعی X منتشر کرد که با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

در این پست استیکرهایی از میم‌کوین‌های اصلی بازار به چشم‌ می‌خورد؛ استیکرهایی که به خانواده سگها (دوج کوین و شیبا اینو)، په په قورباغه و حتی جدیدترین آنها یعنی میم کوین گربه Mew اشاره دارد.

آخرین استیکر که اکانت رسمی شیبا‌اینو را به واکنش به این پست مجبور کرد، استیکر مربوط به بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) بود.

واکنش شیبااینو به پست صرافی کوکوین درمورد همستر کامبت

حالا می‌بینیم که پست منتشر شده از صرافی کوکوین بی‌دلیل نبوده؛ چراکه تنها چند ساعت پس از انتشار این پست، همستر در لیست بازار پیش فروش (Pre-Market) صرافی کوکوین قرار گرفت.

همستر کامبت با نماد HMSTR در این بازار لیست شده؛ اما در حال حاضر معاملات آن فعال نمی‌باشد. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، به نظر می‌رسد که معاملات آن از امروز (چهارهشنبه، ۲۳ خرداد) آغاز شود.

همستر کامبت در صرافی کوکوین

پیش از این، نات کوین هم قبل از عرضه رسمی، در لیست بازار پیش فروش صرافی بای‌بیت قرار گرفته بود.

بازار پیش از عرضه یا بازار پیش فروش به بازاری اطلاق می‌شود که معاملات یک رمزارز به‌صورت غیررسمی در یک یا دو صرافی آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند با امکانات محدود سفارش بگذارند. از جمله مزایای بازار پیش‌فروش توکن می‌توان به کشف قیمت رمزارز، و همچنین آمادگی صرافی‌ و تیم پیش از معاملات رسمی اشاره کرد.

به‌روزرسانی، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

به نظر می‌سد که بازار پیش از عرضه (Pre-Market) دو روز به تعویق افتاده و در تاریخ 25 خرداد راه‌اندازی خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array