به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یکی از رقبای اصلی دو میم کوین محبوب بازار یعنی شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) از آغاز مشارکتی با بزرگترین پلتفرم وام‌دهی بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) خبر داده است. تیم توسعه دهنده فلوکی اینو (FLOKI) به تازگی اعلام کرده است که این پروژه رمزارزی با پروژه ونوس (Venus)، که دومین اکوسیستم بزرگ امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) است، وارد همکاری شده است.

به موجب این مشارکت، دارندگان فلوکی اینو (FLOKI) می‌توانند از توکن‌های خود به عنوان وثیقه برای قرض گرفتن سایر دارایی‌های دیجیتال استفاده کنند. در متن بیانیه این پلتفرم آمده است:

«ونوس به زودی فلوکی اینو (FLOKI) را در بازارهای Isolated Money Markets خود ادغام کرده و به دارندگان FLOKI در بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) اجازه می‌دهد تا سبدی از سایر ارزهای دیجیتال را در این بازار ایزوله قرض بگیرند، در حالی که از توکن‌های FLOKI خود به عنوان وثیقه استفاده می‌کنند.

این همکاری، ارزش کاربردی توکن فلوکی اینو (FLOKI) را افزایش خواهد داد، چرا که دارندگان این توکن را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به فروش توکن‌های خود به راحتی به نقدینگی بیشتر دسترسی پیدا کنند.»

فلوکی اینو

اهمیت این پروژه برای فلوکی اینو

به گفته تیم توسعه دهنده فلوکی اینو، پروژه ونوس و بلاکچین بزرگترین پلتفرم معاملات رمزارزی جهان یعنی بایننس، به دلیل اندازه و محبوبیت آنها برای این همکاری برگزیده شده‌اند.

“این مشارکت برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ونوس با کل ارزش قفل شده (TVL) 1.35 میلیارد دلاری و سهم بازار 84 درصدی از کل ارزش وام‌دهی بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، به نوبه خود در بخش دیفای یک غول به حساب آمده و یکی از بزرگترین فعالان بخش دیفای در کل صنعت بلاکچین می‌باشد.

از سوی دیگر، جامعه فلوکی علاقه زیادی به بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) دارند و در همین راستا، همیشه در پی یافتن فرصتی تازه برای افزایش همکاری‌های استراتژیکی بوده ‌است که به نفع دارندگان فلوکی اینو (Floki ) باشند. این درحالی است که در اکثریت قریب به اتفاق مواقع زنجیره بایننس را برای این مشارکت‌ها ترجیح می‌دهند.

اگرچه روند این ادغام آغاز شده است، ولی تیم سازنده فلوکی معتقداست که محصول نهایی حداقل تا ماه مارس (اسفند 1401 و فروردین 1402) روانه بازار نخواهد شد. گفتنی است که انتشار این اخبار تأثیر چندانی بر قیمت فلوکی اینو (FLOKI) نداشته است، به طوری که این توکن در زمان نگارش این مطلب، همراه با موج ریزشی حاکم بر بازار، با افت 7 درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت  0.000047 دلار معامله می‌شود. با توجه به این کاهش قیمت، ارزش بازار فلوکی اینو به حدود 466 میلیارد و 118 هزار دلار رسیده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: dailyhodl

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array