افزایش ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین طی چهار روز؛ ۳۹۰.۷ میلیون دلار جمع‌آوری شد

به گزارش ایران دکونومی، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین ایالات‌متحده طی چهار روز گذشته ۳۹۰.۷ میلیون دلار ورودی خالص ثبت کردند. بر اساس گزارش‌ها، صندوق‌های بیت‌کوین در تاریخ ۲۴ سپتامبر، ورودی روزانه ۱۳۵.۹۵ میلیون دلاری را به ثبت رساندند که نشان‌دهنده چهارمین روز متوالی ورودی مثبت است.

صندوق بلک‌راک، بزرگترین صندوق ETF بیت‌کوین، با ۹۸.۹ میلیون دلار، پیشتاز جریان ورودی بوده و دومین روز متوالی افزایش سرمایه را تجربه کرده است. حجم معاملات این صندوق‌ها نیز در همان روز به ۱.۱۱ میلیارد دلار افزایش یافت که بالاتر از ۹۴۹.۷۲ میلیون دلار روز قبل است.

در همین حال، صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم نیز پس از چند روز خروج سرمایه، به جریان‌های مثبت بازگشته و حجم معاملات آن‌ها از ۱۶۷.۳۵ میلیون دلار در ۲۳ سپتامبر به ۱۸۰.۴۲ میلیون دلار در ۲۴ سپتامبر جهش کرده است. با این حال، صندوق‌های اتر مجموع خروجی خالص ۶۲۴.۱۷ میلیون دلار را تجربه کرده‌اند.

وضعیت بازار جهانی ارزهای دیجیتال

ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که نسبت به روز قبل ۰.۵۴ درصد افزایش یافته است. بیت‌کوین ۵۶.۳۴ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد و رشد ۰.۰۹ درصدی روزانه ثبت کرده است. حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵.۵ میلیارد دلار بوده که ۹.۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. حجم معاملات در امور مالی غیر متمرکز (DeFi) ۴.۸۹ میلیارد دلار بوده که ۶.۴۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار را تشکیل می‌دهد. همچنین، حجم معاملات تمام استیبل‌کوین‌ها به ۶۹.۱۳ میلیارد دلار رسیده که ۹۱.۵۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار را به خود اختصاص داده است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۰:۴۷ به وقت شرقی)

ارز دیجیتالقیمت (دلار)تغییر ۲۴ ساعته
بیت‌کوین۲۶,۴۵۰+۰.۵۴٪
اتریوم۱,۷۱۰+۰.۴۵٪
بایننس‌کوین۲۱۴.۵۰+۰.۲۷٪
ریپل۰.۵۳+۱.۲۵٪
کاردانو۰.۲۵-۰.۳۴٪
دوج‌کوین۰.۰۶+۰.۱۷٪
سولانا۲۰.۸۹+۰.۹۵٪
پولکادات۴.۴۰+۰.۳۸٪
ترون۰.۰۸۹+۰.۲۱٪
شیبا اینو۰.۰۰۰۰۰۷۳+۰.۶۰٪

افزایش حجم معاملات و ورود سرمایه‌های جدید به صندوق‌های ETF بیت‌کوین نشان‌دهنده تقویت علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی دیجیتال است. این در حالی است که اتریوم نیز پس از چند روز خروج سرمایه، دوباره به جریان مثبت بازگشته است.

منبع : ایسنا

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array