به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، متا در تازه‌ترین به‌روزرسانی که برای عینک هوشمند ری‌بن (Ray-Ban) منتشر کرد، علاوه بر چندین تغییر و ویژگی جدید در خود عینک، محدوده ضبط ویدئو توسط آن را تا سه دقیقه افزایش داد. با توجه به این تغییر، اکنون کاربران می‌توانند سه برابر مدت زمان قبلی به وسیله دوربین توکار 12MP عینک هوشمند خود، ویدئو ضبط کنند.

عینک هوشمند ری‌بن متا با یک دوربین توکار عرضه می‌شود که اتفاقاً یکی از بزرگ‌ترین دلایل محبوبیت آن نیز به‌شمار می‌رود . در حالی که کیفیت ضبط ویدئو در شرایط قابل قبولی قرار دارد، افزایش مدت زمان فیلمبرداری می‌تواند محبوبیت این ابزار را چند برابر کند.

عینک هوشمند متا

آخرین آپدیت نرم‌افزار این عینک (version 6.0) به تمام نسخه‌های این محصول اضافه خواهد شد و نه تنها مدت زمان ضبط ویدئو را تا 3 دقیقه بیشتر خواهد کرد، بلکه پشتیبانی از Calm, Amazon Music و چند پلتفرم مشابه را نیز اضافه خواهد کرد.

موضوعی که حتی پس از آخرین به‌روزرسانی همچنان در مورد عینک هوشمند متا بحث‌برانگیز است، این است که محدودیت زمان ضبط فیلم به طور پیش‌فرض هنوز روی ۶۰ ثانیه تنظیم شده‌است. بنابراین , برای ضبط فیلم‌های طولانی‌تر, کاربر مجبور است هربار به بخش تنظیمات دوربین رفته و مدت زمان ویدئو را تغییر دهد. لازم به ذکر است که ضبط فیلم‌های بلند مدت ممکن است برای باتری‌ عینک‌های هوشمند متا عوارض ناخوشایندی نیز به همراه داشته باشد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array