به گزارش ایران دکونومی، مجمع سالانه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس روز گذشته (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) با حضور 70 درصدی سهامداران در محل سالن تلاش برگزار گردید.

پس از اعلام گزارش عملکرد هیئت مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 1402 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیئت مدیره مقرر شد که از 727 ریال سود خالص محقق شده هر سهم 200 ریال، معادل 28 درصد برای هر سهم توزیع شود.

طبق این گزارش، سود سهامداران حقیقی و حقوقی سجامی، 30 تیر به حساب اعلامی واریز خواهد شد.

«مصطفی حسینی» مدیرعامل تپسی با ارائه گزارش عملکرد این شرکت در سال 1402، بیان کرد: «ارزش کل سفرهای ناوگان این شرکت سال گذشته با حضور در 33 شهر و بهره‌مندی از حدود 27 میلیون مسافر و 2.7 میلیون سفیر، 6685 میلیارد تومان بود.»

مدیرعامل تپسی در ادامه گزارش خود توضیح داد: «رشد 64 درصدی درآمد عملیاتی و 178 درصدی سود خالص از دیگر موارد قابل توجه سال گذشته بود. رشد بیش از دو برابری درآمد تپسی در سال جاری هدف این شرکت است. تپسی در سال 1403 به دنبال ایجاد فضای همکاری با شرکت‌های آفلاین و آنلاین گروه گلرنگ، گسترش بازارهای هدف جدید از طریق ارائه خدمات اقتصادی، توسعه بازار در شهرهای با ظرفیت، توسعه و رشد 100 درصدی سرویس پیک و تمرکز بر رشد تپسی گاراژ است.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array