به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، درحالی که منطقه اداری ویژه چین در حال بررسی مجوزهای احتمالی و تغییرات قانونی است که بتواند امکان همکاری با مشتریان خرد را برای آن فراهم سازد، صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی گلوبال (Huobi Global) به دنبال دریافت مجوز فعالیت در هنگ کنگ است.

شعبه جدید هیوبی در هنگ کنگ

به موجب این چارچوب نظارتی جدید که صرافی‌های ارزهای دیجیتال را ملزم به ثبت در کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی (SFC) هنگ کنگ می‌نماید، صرافی‌ها اجازه خواهند داشت تا خدمات ارائه‌شده خود را در سطح این شهر گسترش دهند. با توجه به رشته توییتی که جاستین سان منتشر کرد، صرافی هیوبی (Huobi) قصد دارد صرافی جدیدی را تحت عنوان هیوبی هنگ کنگ (Huobi Hong Kong) در این شهر راه‌اندازی کند که بیشتر برای افراد و سازمان‌هایی مناسب است که ارزش دارایی‌های خالص آنها بالاست.

صرافی هیوبی

کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) به تازگی پروپوزال‌های جدیدی را پیرامون اخذ مجوز در هنگ کنگ برای اظهار نظر عمومی در دسترس مردم قرار داده است؛ مقررات جدید قرار است از ماه ژوئن (خرداد 1402) به مرحله اجرا دربیایند. تأمین کنندگان خدمات مالی به محض اینکه خبر تغییرات قریب الوقوع را شنیدند، از ماه دسامبر (آذر و دی) برای مشارکت در این سیستم ارتقاء یافته آماده می‌شوند.

جاستین سان در مصاحبه‌ای که با Nikkei Asia داشت گفت این احتمال وجود دارد که صرافی هیوبی تعداد کارمندان خود در دفتر هنگ کنگ را امسال از 50 به 200 نفر افزایش دهد. به گفته او، دلیل این اقدام، موقعیت مطلوب هنگ کنگ در زمینه ارزهای دیجیتال و چشم‌انداز خرده فروشی امیدوارکننده آن بوده است.

گفتنی است که ژانویه امسال (دی)، هیوبی در پی برنامه سازماندهی مجدد شرکت پس از تصاحب آن توسط جاستین سان در ماه اکتبر (مهر ماه)، بیست درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهند کرد. این صرافی ارزهای دیجیتال در ماه فوریه (بهمن) دلیل این «اصلاحات استراتژیک» را توقف فعالیت کیف پول ابری هیوبی در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرد.

به علاوه، هیوبی تلاش دارد خدمات خود را در چندین نقطه دیگر نیز گسترش دهد. در ماه ژانویه (دی ماه) مشخص شد که این شرکت قصد دارد یک دبیت کارت رمزارز به فیات را با پشتیبانی شرکت بزرگ ویزا (Visa) روانه بازار نماید. آن دسته از مشتریان هیوبی که در منطقه اقتصادی اروپا زندگی می‌کنند می‌توانند از این کارت در کلیه مراکز پشتیبانی کننده از ویزا کارت استفاده نمایند. پیش‌بینی امکان خرید این کارت از سه ماهه دوم سال جاری فراهم گردد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: blockchain.news

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array