به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، روز دوشنبه (4 اردیبهشت) شکایتی را علیه رگولاتور ارشد مالی این کشور یعنی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تنظیم کرد. این صرافی در راستای دستیابی به شفافیت مقرراتی از طریق یک مسیر قانونی اعلام کرده است که مدیر عامل آن، یک مجموعه از توکن‌های غیرمثلی (NFT) راه‌اندازی نموده و از جامعه خواسته است کنار صنعت کریپتو بایستند.

کمپین جدید کوین بیس برای شفافیت مقرراتی

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین بیس در توییتی خبر انتشار یک مجموعه NFT با عنوان (Stand with Crypto) را منتشر کرد. این توکن‌ تازه ضرب‌شده به عنوان نمادی از وحدت در میان جامعه رمزارزها راه‌اندازی شده است که به دنبال یک سیاست رمزارزی شفاف و معقول هستند. در حال حاضر، 11247 توکن غیرمثلی جدید در حمایت از طرح ابتکاری کوین بیس ساخته شده است.

طبق داده‌های موجود، در این NFT یک سپر آبی دیده می‌شود که نمایانگر وجود یک جایگاه جمعی برای محافظت و ارتقاء صنعت کریپتو است. ظاهراً  “Stand With Crypto” یک مجموعه ضرب NFT منبع باز است که هیچ کاربرد یا ارزش خاصی ندارد.

کوین بیس تاکید کرده است که تمام درآمدهای حاصل از مجموعه توکن‌های غیرمثلی Stand With Crypto که از طریق ZORA راه‌اندازی شده است، به سازمان‌های مورد نظر این صرافی اهدا خواهد شد. این کار قرار است از طریق یک دور جذب سرمایه با هدف “حمایت از صنعت کریپتو” انجام شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array