ایران دکونومی: شبکه سازی و ارتباطات در کسب و کار یکی از عوامل موثر در بهبود عملکرد و پیشرفت کسب و کارها به حساب می‌آید. چرا که اولاً، یافتن شرکای کلیدی مناسب از طریق شبکه سازی به کسب و کار امکان می‌دهد تا به منابع و تخصص‌های لازم برای رشد و توسعه دسترسی پیدا کند. با برقراری روابط موثر با شرکای کلیدی، می‌توان منابع مالی، تکنولوژی، بازارها و دانش را به اشتراک گذاشت و به برنامه‌های راهبردی خود راه یابی کرد. ثانیاً، استفاده از ظرفیت‌های سایر کسب و کارها به عنوان همکاران و همراهان در پیشرفت کسب و کار، بسیار حائز اهمیت است. با ایجاد شبکه‌های قوی و برقراری ارتباط با سایر شرکت‌ها و مشاغل، می‌توان از منابع، تجربیات و تخصص‌های این کسب و کارها بهره‌برداری کرده و بهبود عملکرد و رشد خود را تسریع کرد. همچنین، تبادل ایده‌ها، همکاری در تحقیق و توسعه، به اشتراک گذاری منابع و سهامداری‌ها می‌تواند به منظور ایجاد رقابت‌پذیری بیشتر و توسعه پایدار کسب و کارها مؤثر باشد.

روز جمعه دورهمی کسب و کاری کافه ارتباط مدیران (VIP) با گردِ هم آوردنِ صاحبان کسب و کار و فعالان این حوزه برگزار شد. این دورهمی با اهداف یافتن شریک کلیدی مناسب، شناسایی و استفاده ظرفیت‌های خالی مجموعه‌ها و از طرفی شناسایی مجموعه‌های چابک و سریع برای به اصطلاح Hunt کردنِ توسط شرکت‌های بزرگ برگزار شد.

در این صبحانه‌ی کاری، افراد یک به یک خود را معرفی کرده و با اجرای بنیانگذار و راهبر دورهمی کافه ارتباط – آقای امیر زمانیها – شرایط محیا بود تا سایر مدیران از یکدیگر در مورد سرویس‌ها و ظرفیت‌ها سوال بپرسند که این باعثِ شفافیت و در نهایت به ارتباط‌گیریِ هدفمند منجر می‌شد. در انتهای دورهمی، مدیران فرصت داشتند تا چالش‌های کسب و کار خود را بیان کنند و سایرین به وی راهکار ارائه دهند که این حرکت هم باعث ارتباطِ قوی‌تر، پس از برگزاری دورهمی می‌شد.

در این دورهمی، برندهای مطرحی چون افرانت، پلتفرم تبلیغات هوشمند تپسل، آهن آنلاین، مرکز نوآوری وی‌کَست، سامانه هوشمند توزیع و حمل و نقل اسپید، خشکشویی آنلاین پاکلین، مشاوره مالیات و حسابداری سود و حساب، سامانه باربری آنلاین ترابرنت، مشاوره مدیریت لرک، آژانس برندینگ ماورای، هدایای تبلیغاتی نوبلگیفت و سایر برندهای مطرح در زمینه‌های مختلف کسب و کار حضور داشتند

این بیزینس میتینگ یکبار در ماه در تهران برگزار می‌شود که در شبکه اجتماعی کسب و کار لینکدین و اینستاگرام می‌توان از اطلاع‌رسانی‌های آن مطلع شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array