به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تیتاناتس فایننس (Thetanuts Finance)، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi)، که قراردادهای آپشن‌ رمزارزی را ارائه می‌دهد، طبق اعلامیه 24 آوریل (4 اردیبهشت) این تیم، 17 میلیون دلار برای ارائه بازار سمت خرید و لیست گسترده‌ای از کوین‌ها جمع آوری کرده است.

تیتاناتس فایننس یک سری سرمایه‌گذاری نهادی 17 میلیون دلاری به رهبری Polychain، HyperchainC و Magnus_fund را تکمیل کرده است، و از جاه‌طلبی ما برای ایجاد یک بازار پررونق گزینه آلتکوین (altcoin) دو طرفه و ادامه دادن به مرزها برای محصولات ساختار یافته دیفای حمایت می‌کند.
— تیتاناتس فایننس (@ThetanutsFi) 24 آوریل 2023

دور تامین مالی توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال هایپرچین کپیتال (Hyperchain Capital)، پولیچین کپیتال (Polychain Capital)، مگنس کپیتال (Magnus Capital) هدایت شد.

تیتاناتس در حال حاضر دیفای آپشن وولتز DeFi Options Vaults) (DOVs)) را ارائه می‌کند، که قراردادهای هوشمندی هستند که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا تماس یا گزینه‌هایی را روی اتر و سایر ارزهای دیجیتال بفروشند.

دیفای

این تیم قصد دارد از وجوه جدید برای ایجاد یک بازار گزینه‌های آلتکوین سمت خرید برای جذب خریداران گزینه استفاده کند. در این اطلاعیه آمده است که تاکنون، پروتکل‌های گزینه دیفای بر جذب فروشندگانی که به دنبال درآمد ثابت هستند، به جای معامله‌گران گزینه‌هایی که به دنبال اهرم هستند، متمرکز بوده‌اند. توسعه دهندگان امیدوارند با استفاده از سرمایه‌های تازه جمع‌آوری شده، یکی از اولین پروتکل‌هایی باشند که محصولات کافی برای سمت خرید در بازار آپشن‌ها ارائه می‌کنند.

آن‌ها همچنین امیدوارند که پیشنهادات کوین‌ها را گسترش دهند تا شامل آلتکوین‌ها یا کوین‌هایی با ارزش بازار کوچک‌تر، از جمله توکن‌هایی از شبکه‌هایی که از ماشین مجازی اتریوم (EVM) استفاده نمی‌کنند، بپردازند. بازار آپشن‌های جدید جنبه‌های پروتکل بازارساز خودکار (AMM) و بازار پول سنتی را برای تولید یک سیستم منحصر به فرد برای گزینه‌های معاملاتی ترکیب می‌کند. به زودی در نسخه بتا در دسترس خواهد بود.

جاش روزنتال (Josh Rosenthal)، مدیر پورتفولیو در پولیچین کپیتال، گفت که بازار آتی از یک بازار مالی باثبات با انتقال جهان به وب 3 پشتیبانی می‌کند. وی گفت: “مشتقات تابعی جزء کلیدی یک بازار مالی سالم هستند.”

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط سازمان تجارت جهانی FIA، بازار سنتی آتی و اختیار معامله در 9 ماه اول سال 2022 بیش از 60.6 میلیارد قرارداد معامله کرده است. به این ترتیب، شرکت‌های رمزارزی به طور فزاینده‌ای به سمت بازار آتی حرکت می‌کنند.

در 20 آوریل (31 فروردین)، کوین بیس اعلام کرد که در حال توسعه یک صرافی مشتقات رمزارزی مبتنی بر برمودا است. در 22 آوریل (2 اردیبهشت)، جمینای اعلام کرد که در آینده نزدیک گزینه‌های بیت کوین و اتر را در صرافی‌های غیر آمریکایی نیز ارائه خواهد کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array