به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ماه‌ها شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد یک ساعت هوشمند میان‌رده جدید را به بازار عرضه کند. اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی واچ FE به همراه سری Galaxy Watch7 موفق به دریافت گواهی FCC شده و احتمالاً این شرکت، محصول جدید خود را در کنار سایر دستگاه‌ها ازجمله سری گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ در رویداد آنپکد 2024 (Unpacked) که قرار است ماه جولای امسال (20 تیر) برگزار شود، عرضه خواهد کرد.

به تازگی صفحات پشتیبانی رسمی گلکسی واچ FE (شماره مدل SM-R861) در بریتانیا، آمریکای لاتین و برخی از کشورهای اروپایی فعال شده است. کارشناسی با نام Sudhanshu Ambhore نیز در ایکس (X) از برخی جزئیات مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ پرده برداشته است.

گلکسی واچ FE

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ FE

رندرهای منتشر شده حاکی از آن هستند که Galaxy Watch FE شباهت زیادی به اولین ساعت Wear OS سامسونگ یعنی Galaxy Watch4 دارد. این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ به زودی ساعت هوشمند مقرون به صرفه ای با نام Galaxy Watch4 (2024) را عرضه خواهد کرد. شایعاتی نیز به این احتمال اشاره دارند که شاید گلکسی واچ FE نسخه‌ جدیدی از گلکسی واچ ۴ باشد که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

بر اساس این پست، گلکسی واچ FE با اندازه‌ی ۴۰ میلی‌متری و نمایشگر ۱٫۲ اینچی Super AMOLED با وضوح ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل و مجهز به باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد. سامسونگ برای این ساعت که احتمالاً با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می‌شود، ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. شارژ بی‌سیم مغناطیسی، مقاومت در‌برابر آب تا عمق ۵۰ متر، بدنه‌ی آلومینیومی و گواهی‌های IP68 و MIL-STD-810H از دیگر مشخصاتی است که این محصول را متمایز کرده است.

گلکسی واچ FE

این گلکسی واچ جدید به پردازنده اگزینوس W920 مجهزه شده و سیستم‌عامل Wear OS با رابط کاربری One UI Watch  سامسونگ در آن پیاده‌سازی خواهد شد. البته با توجه به عرضه نسخه 6.0 این رابط کاربری برای ساعت‌های هوشمند، انتظار می‌رود گلکسی واچ FE نیز به آخرین نسخه از این رابط کاربری مجهز شود.

گفته می‌شود سامسونگ حسگرهای شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور الکتریکی قلب، تحلیل امپدانس بیوالکتریکی، حسگر ژئومغناطیسی، ژیروسکوپ، حسگر روشنایی و ضربان‌سنج نوری را به این پوشیدنی جدید اضافه خواهد کرد.

علیرغم اینکه سامسونگ هنوز به طور رسمی قیمتی برای محصول جدید خود اعلام نکرده است، انتظار می‌رود گلکسی واچ FE در قالب یک محصول میان‌رده در مجموعه پوشیدنی‌های سامسونگ عرضه شود.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array