به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اینستاگرام در حال آزمایش طرحی موسوم به «وقفه‌های تبلیغاتی» است که شما را مجبور می‌کند قبل از ادامه تماشای یک ریلز یا پست، برای مدتی به یک آگهی تبلیغاتی نگاه کنید. ظاهراً چندین کاربر در ایکس (X) و ردیت گفته‌اند که با این تبلیغات مواجه شده‌اند. متیو تای، سخنگوی اینستاگرام نیز گفته است «در صورتی که این آزمایش منجر به هرگونه تغییر رسمی در محصول شود، مراتب را به اطلاع عموم خواهند رساند ».

تبلیغات در اینستاگرام

براساس اسکرین شات‌هایی که کابران به اشتراک گذاشته‌اند، اینستاگرام در این تبلیغات از آیکون «ad break» و یک تایمر شمارش معکوس استفاده می‌کند که زمان پایان‌ آگهی تبلیغاتی را نشان می‌دهد. ظاهراً با لمس این آیکون پیامی به کاربر نشان داده می‌شود که در توضیح اقدام جدید اینستاگرام می‌گوید:

«طرح ad break روش جدید مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است. گاهی اوقات شما مجبور خواهید بود قبل از ادامه پیمایش پست‌ها در این برنامه، این تبلیغات را مشاهده کنید.»

این شبکه اجتماعی محبوب مدتی است که پست‌هایی را تحت عنوان تبلیغات در محتوای فید اصلی یا ریلزها نمایش می‌دهد. اما نشان دادن تبلیغاتی که کاربر مجبور به مشاهده آن است و امکان رد کردن آن وجود ندارد می‌تواند واکنش زیادی را در میان کاربران در پی داشته باشد.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array