به گزارش ایران دکونومی، بازار سهام اولین روز معاملاتی اردیبهشت ماه را در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات با تعادل آغاز کرده است و تقاضا در گروه هایی مثل انبوه سازی و ماشین آلات و تجهیزات بالاست از طرف دیگر عرضه ها هم در گروه خودروسازی و فرآوده های نفتی بالا می باشد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار با گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات با کاهش ۵۱۳۴ واحدی همراه شده است و به سطح ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار واحدی رسیده است.

بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص را نمادهای فولاد،فملی و شپنا گذاشتند و در تاثیر گذاران بر روی شاخص خبری از سهام مثبت نیست.

شاخص کل هم‌ وزن تا این لحظه از معاملات عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل از خود نشان داده است و با رشد ۰.۶۱ درصدی به سطح ۷۶۵ هزار واحدی رسیده است.

ارزش معاملات خرد تا این لحظه از معاملات به عدد قابل قبول ۳۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین در بین صنایع گروه خودرو و بیمه و صندوق بازنشستگی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ورود پول به بازار سهام از ابتدای معاملات امروز با روندی نوسانی همراه بوده است و تا اینجای معاملات حقیقی ها ۴۶ میلیارد پول از بازار سهام خارج کردند.

سرانه فروش اشخاص حقیقی با گذشت ۲۰ دقیقه از معاملات نسبت به سرانه خرید آن ها برتری دارد و حقیقی ها سرانه فروش ۲۹.۴ میلیون تومانی و سرانه خرید ۲۴.۴ میلیون تومانی از خود تا اینجای معاملات به جای گذاشتند.

برای مشاهده آخرین اخبار اقتصادی کلیک کنید.
منبع خبر: اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array