به گزارش ایران دکونومی، تپ سواپ با انتشار پستی در کانال رسمی خود، از نات کوین برای هموار کردن این مسیر چالش‌برانگیز تشکر کرد. عکس این پست، تصویری از نات کوین (Notcoin) به همراه تپ سواپ (Tap Swap) و همستر کامبت (Hamster Kombat) بود.

بازی همستر کامبت

همستر کامبت، یک بازی کلیکی مشابه بازی نات ‌کوین و تپ سواپ است که می‌توانید خیلی راحت و رایگان توکن این بازی را استخراج کنید. صرافی رمزارزی BingX در پلتفرم ایکس، پستی درخصوص همکاری خود با این بازی منتشر کرده و گفته که بازی همستر کامبت با همکاری این صرافی توسعه داده شده است. همچنین صرافی بایننس این ادعا را تایید کرده و گفته که این رمزارز در BingX قابل فروش است.

همکاری صرافی BingX و همستر کامبت

نحوه استخراج توکن بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) در ادامه آمده است؛ با ما همراه باشید…

آموزش استخراج همستر کامبت

برای شروع ماین همستر کامبت و دسترسی به ربات اصلی این بازی، می‌توانید بدون نیاز به فیلترشکن و با پروکسی تلگرام، وارد ربات بازی شوید. با ورود به این ربات به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که از پنج بخش تشکیل شده است.

1. بخش صرافی (Exchange):
در این بخش، صرافی هایی نظیر بایننس، بینگ‌ایکس و… وجود دارند و انتخاب می‌کنید که ریاست کدام صرافی مد نظر شماست. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این بخش منتشر نشده است. در این قسمت با کلیک روی شخصیت همستر می‌توانید توکن این بازی را استخراج کنید.

قابل ذکر است که با استفاده از امکانات داخلی بازی می‌توانید سرعت ماین را افزایش دهید. بوست (Boost) که در پایین، سمت راست وجود دارد از چند گزینه دیگر تشکیل شده که با فعال‌سازی آن‌ها می‌توانید انرژی استخراج خود را چند برابر کنید.

در حالت عادی شما هر ساعت می‌توانید 1000 توکن استخراج کنید و برای بازیابی انرژی باید منتظر بمانید، اما با فعال‌سازی گزینه Full Energy این محدودیت را حذف می‌کنید. در حال حاضر، بازی 6 عدد فول انرژی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی دیگر از گزینه‌های این بخش، آپشن Multitap است که با پرداخت سکه می‌توانید سرعت کلیک خود را افزایش دهید؛ به این شکل که به ازای هر کلیک، تعداد بیشتری کلیک برای شما حساب می‌شود.

گزینه Energy Limit نیز محدودیت انرژی شما را از 1000 کوین بیشتر خواهد کرد.


2. بخش Mine:
در این بخش با انجام برخی وظایف مثل مشاهده تبلیغات یا خواندن مقالات، می‌توانید سود بیشتری کسب کنید و زمانی که در ربات نیستید، به صورت اتوماتیک برای شما توکن استخراج شود. نکته قابل توجه این است که روی هر گزینه که کلیک کنید از شما سکه دریافت می‌شود، اما در نهایت سود ساعتی شما بیشتر خواهد شد.

3. بخش دوستان (Friends):
می‌توانید از طریق سیستم رفرال (Referral) از دوستان خود دعوت کنید که آنها هم به این بازی بپیوندند. به ازای هر دعوت 5000 سکه دریافت می‌کنید و اگر شخصی که دعوت شما را پذیرفته، اکانت پرمیوم تلگرام داشته باشد، 25000 سکه به عنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرد.

رفرال (Referral) همستر کامبت

4. بخش کسب درآمد (Earn):
با کلیک بر روی این بخش می‌توانید با انجام برخی کارهای ساده، موجودی خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، در بخش Daily Reward می‌توانید روزانه به صورت رایگان سکه دریافت کنید. این بخش خیلی جذاب است، چراکه در روز دهم به شما 5 میلیون سکه رایگان داده می‌شود.

در بخش کسب درآمد با انجام برخی ماموریت‌های ساده مثل پیوستن به کانال تلگرامِ بازی می‌توانید سکه بیشتری را از آنِ خود کنید.

5. بخش Airdrop:
این بخش هنوز فعال نشده است و با کلیک بر روی آن فهرست برنامه‌های بازی همستر کامبت را مشاهده می‌کنید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array