به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اکتیویژن در پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که “فصل جدید و تاریکی از فرنچایز Black Ops آغاز می‌شود”، و در ادامه به نام آن تحت عنوان “Call of Duty: Black Ops 6” اشاره شد. تصویری که در این پست دیده می‌شود، همان سگ سه سر است که قطعاً دنبال‌کنندگان تیزرهای بازی و یا کسانی که اخیراً Hades را بازی کرده‌اند، با آن آشنا هستند.

شایان ذکر است که هیچ خبری پیرامون تبلیغات Black Ops 6 آن را به عنوان Call of Duty 2024 تأیید نکرده، اما با توجه به اینکه اکتیویژن بیش از یک دهه است که راه‌اندازی سالانه Call of Duty را از دست نداده، می‌توان گفت که این بازی احتمالاً در چند ماه آخر سال جاری عرضه خواهد شد.

عنوان این نسخه کاملاً واضح تایید می‌کند که اکتیویژن و تری‌آرک، نسخه Call of Duty: Black Ops Cold War 2020 را به عنوان “Black Ops 5” برای سری این بازی در نظر گرفته‌اند. جالب است بدانید که این بازی هنوز هم تنها نسخه Black Ops در فرنچایز Call of Duty است که شماره‌گذاری نشده، اما در حال حاضر با توجه به نسخه جدید می‌توان متوجه شد که بازی 2020 را به عنوان پنجمین قسمت از سری در حال اجرای این بازی در نظر می‌گیرند.

منبع: Gamesradar

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array